تاریخ انتشار: 1396/01/29 09:16
کد خبر: 216348

با برانکو تا 1401؟

با برانکو تا 1401؟

سرمربی پرسپولیس طی مدتی که در ایران حضور داشته توانسته تحولات زیادی را در این تیم ایجاد کند. برانکو ایوانکوویچ در سال اول حضور خود و در اولین داربی تهران استقلال را شکست داد و با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج نسبتا خوبی گرفت. او در سال دوم پرسپولیس متحولی را ساخت و در نهایت تنها به‌خاطر تفاضل گل قهرمانی را از دست داد تا اینکه امسال و در سومین فصل حضورش بالاخره کار ناتمام خود را به پایان رساند و پرسپولیس را در فاصله 3هفته مانده به پایان لیگ قهرمان کرد. تمام این اتفاقات باعث شد علی‌اکبر طاهری که در نیم‌فصل قرارداد برانکو را برای یک سال دیگر تمدید کرده بود در همان تبریز از سرمربی خود بخواهد تا قراردادی 5ساله را با پرسپولیس امضا کند که اگر این اتفاق رخ بدهد صفحات مهمی از تاریخ در باشگاه پرسپولیس ورق خواهد خورد.
 ترکاشوند: می‌خواهیم 10سال نگه‌اش داریم
معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد جالبی که این باشگاه برای قرارداد طولانی‌مدت به برانکو ارائه کرده است به همشهری ورزشی گفت: «برانکو مربی بسیار بزرگی است و نشان داده که همیشه در بدترین شرایط بهترین تصمیم را می‌گیرد. همه این مسائل باعث شده تا ما از برانکو بخواهیم قراردادی 5ساله را با پرسپولیس امضا کند. حتی علاقه‌مندیم که این قرارداد تا 5سال دوم هم ادامه پیدا کند و در این مدت برانکو نه‌تنها در تیم بزرگسالان بلکه می‌تواند در تمام امور باشگاه دخالت کند و تیم‌های پایه را هم زیر نظر بگیرد و از این طریق باعث پیشرفت باشگاه در مسائل مختلف شود.»
 برانکو : باید اول مذاکره کنم
اما برخلاف معاون و سرپرست باشگاه پرسپولیس که تصمیم‌های بلندمدت خود را به‌طور قاطع گرفته‌اند، سرمربی پرسپولیس اصلا عادت ندارد به سرعت برق و باد تصمیم بگیرد. برانکو ایوانکوویچ که انگار قهرمانی لیگ هم او را مجاب به تمدید قرارداد نکرده است درباره این پیشنهاد به همشهری ورزشی گفت: «من از کار کردن در پرسپولیس لذت می‌برم چون در این باشگاه همه با یکدیگر همکاری می‌کنند. اما برای اینکه من چنین قراردادی را ببندم باید تمام جوانب را بررسی کنم. مطمئنا من هم نظراتی دارم که باید در مورد آن مذاکره کنم و ببینم باشگاه آنها را می‌پذیرد یا نه. بعد از بررسی این موضوع در نهایت در مورد آینده خودم و پرسپولیس نظر می‌دهم.» چیزی که مشخص است برانکو از شرایط مالی خود و همچنین پرداخت‌های باشگاه دل خوشی ندارد و به همین دلیل می‌خواهد ابتدا در مورد این مسائل صحبت کند. این در حالی است که او با بستن این قرارداد دیگر تا مدت‌ها نمی‌تواند پیشنهادات سایر کشورها را بررسی کند و در نهایت باید در پرسپولیس باقی بماند. باید دید مسئولان پرسپولیس می‌توانند رضایت او را برای تمدید طولانی‌مدت قراردادش جلب کنند یا خیر. این توافق بیش از هر چیز به مسائل مالی و نحوه پرداخت‌های باشگاه به پروفسور کروات ربط خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kkvx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله پرسپولیسی ها به مسئولان تیم