تاریخ انتشار: 1396/02/16 17:48
کد خبر: 212524

تهمتی که به پرسپولیس وارد نیست/ صبا و بازیکنان استقلالی!

سقوط صای قم به لیگ دسته اول بعد از شکست در برابر استقلال خوزستان و شکست پرسپولیس برابر سیاه جامگان هنوز حاشیه های خاص خود را دارد.
تهمتی که به پرسپولیس وارد نیست/ صبا و بازیکنان استقلالی!
 پرسپولیس که روز دوشنبه یک بازی مرگ و زندگی برابر الوحده امارات پیش‌رو دارد، مطابق انتظار در جدال تشریفاتی با سیاه‌جامگان از بازیکنان ذخیره‌اش استفاده کرد. این موضوع منجر به پیروزی تیم مشهدی و بقای آنها در لیگ برتر شد.
 

 به این ترتیب صبای قم که به نظر می‌رسید از شانس بیشتری برای بقا برخوردار باشد به خاطر شکست برابر استقلال‌خوزستان به دسته پایین‌تر سقوط کرد. بعد از این دیدار حنیف عمران‌زاده، مدافع استقلالی صبا به شدت به پرسپولیسی‌ها حمله کرد و گفت آنها نباید با تیم جوان به مصاف سیاه‌جامگان می‌رفتند.

 

او به عادل هم تهمت‌هایی زد.  البته حنیف توجهی به بازی آسیایی پرسپولیس ندارد، اما جالب است خدمت این بازیکن یادآوری کنیم که سرخپوشان در بازی برگشت با همین تیم صبا هم با کلی غایب پا به زمین مسابقه گذاشتند. آن زمان قرار بود پرسپولیس در 3بازی متوالی برابر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان به میدان برود و به همین دلیل خیلی از بازیکنان این تیم عمدا یا سهوا(!) سه کارته شدند و به قم نرفتند.

 

در آن مسابقه مهدی طارمی یعنی آقای گل لیگ غایب بود، فرشاد احمدزاده یا همان پسر برانکو هم با محرومیت روبه‌رو بود و از همه بدتر جلال حسینی هم همین وضع را داشت. به جای جلال که ستون اصلی پرسپولیس است، در آن بازی پولیانسکی اوکراینی بازی کرد اما صبا حتی نتوانست از این تیم یک مساوی بگیرد.

 

جالب است که آن روز چراغ اول را همین آقای حنیف عمران‌زاده روشن کرد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد! در آن مسابقه که با پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، قرعه سخت سرخپوشان این فرصت را به صبا داده بود که حریف نامدارش را غافلگیر کند و این تیم را در غیاب تنی چند از مهره‌های کلیدی‌اش شکست بدهد. صبا آن روز قدر ندانست، اما این بار سیاه‌جامگان فرصت مشابه را از دست نداد. آیا اعتراضی هست؟

 

اشتباهات مرگبار مقابل سرخابی‌ها

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین دلایل سقوط صبا به لیگ یک، اشتباهات عجیب و غریب ستاره‌های این تیم در مصاف با سرخابی‌های پایتخت بود. در بازی برگشت با پرسپولیس حنیف عمران‌زاده گل به خودی زد. حنیف جلوی استقلال هم یک پنالتی مسخره داد و بعدتر از زمین مسابقه اخراج شد. در بازی رفت با استقلال هم مرفاوی از رضا عنایتی در پست دفاع آخر(!) استفاده کرد تا این بازیکن ظرف 40دقیقه دو کارت بگیرد و از زمین اخراج شود. عنایتی پیش از بازی برگشت با آبی‌ها هم بحث مراسم خداحافظی‌اش را مطرح کرد تا حاشیه‌ای جدید برای تیمش درست کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kond

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه امیدهای برانکو به پرسپولیس بازگشتند
نیاز برانکوبه سه امتیاز بازی با الوحده؛