تاریخ انتشار: 1395/08/15 20:39
کد خبر: 250772

سکوت عجیب برانکو در خصوص دو بازیکن پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس علاقه دارد دو بازیکن ملی پوش این تیم در اردوی دربی قرمزها را همراهی کنند
سکوت عجیب برانکو در خصوص دو بازیکن پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، دعوای غیر مستقیم و پنهانی بین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس آغاز شده که ممکن است طی روزهای آینده به جاهای باریکتری بکشد. آن روز مساله بیرانوند و حضورش در اردوی تیم ملی یا پرسپولیس را مطرح کردیم اما حالا گفته می‌شود پرسپولیس هر دو بازیکن مصدومش را برای اردوی دبی می‌خواهد و شاید این خواسته باشگاه و برانکو مشکلات قبلی بین سرمربی تیم ملی و پرسپولیس را دوباره پیش بکشد. آنچه مشخص است اینکه بیرانوند و امیری شانس زیادی برای همراهی تیم ملی در دیدار با سوریه ندارند اما اینکه چرا کی‌روش اصرار دارد این دو بازیکن مصدوم را در تمرینات در اختیار داشته باشد ابهامی است که سرمربی تیم ملی باید به آن پاسخ دهد.

 

واقعیت این است که حتی اگر بیرانوند و امیری در دقیقه نود آماده بازی با سوریه شوند کی‌روش ریسک بازی دادن به آنها را به جان نخواهد خرید و شاید این کار عقلانی هم نباشد اما اگر این دو پرسپولیسی را به برانکو ندهد کشمکش‌های غیر مستقیم قبلی تبدیل به دعواهای علنی شود که به رسانه‌ها نیز خواهد کشید.

 

روز گذشته یکی از سایت‌های خبری نوشت برانکو از مسوولان باشگاه پرسپولیس خواسته بیرانوند و امیری همراه با تیم ملی به مالزی نروند و همراه با پرسپولیس در اردوی دبی باشند اما این خبر تایید نشد چرا که برانکو و باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند در این خصوص اظهارنظری کنند و سکوت محض اختیار کرده‌اند. دیروز در حاشیه تمرین پرسپولیس خبر رسید برانکو اصلا دوست ندارد در این باره حرفی بزند و منتظر است تا ببیند امروز و فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. برانکو در تقابل با اتفاقاتی که مربوط به تیم ملی می‌شود کاملا هوشیار است چرا که معتقد است حتی یک جمله او در مورد بازیکنان ملی پوشش می‌تواند برداشت‌های مختلفی داشته باشد و دعوای بین طرفین را دوباره تشدید کند. به هر حال آنچه مشخص است اینکه بیرانوند امروز از مچ دستش‌ ام آر‌آی می‌گیرد و همراهی پرسپولیس یا ادامه حضورش در پرسپولیس به نتیجه این آزمایش بستگی دارد. در مورد امیری هم شرایط همینطور است و گفته می‌شود امروز مسوولان پرسپولیس و تیم ملی با هم توافق خواهند کرد که این دو بازیکن به مالزی بروند یا همراه پرسپولیس در دبی باشند.

 

در حالی که مسوولان باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص سکوت کرده‌اند و محمود خوردبین تنها کسی است که در این باره نظر داده اما بعید نیست پرسپولیس بدون این دو بازیکن راهی دبی شود و بعد از چند روز کی‌روش کوتاه بیاید و راضی به حضور این دو پرسپولیسی در تمرینات تیم باشگاهی شان شود.

 

در باشگاه و بین اعضای کادر فنی پرسپولیس این ذهنیت وجود دارد که امکان رخ دادن این اتفاق با توجه به شناختی که از کی‌روش دارند بعید نیست. هر چند مربیان پرسپولیس ظاهرا از دعوت حسین ماهینی به اردوی تیم ملی و ملی پوش شدن یک بازیکن دیگرشان خوشحالند اما دعوت از ماهینی را بیشتر از اینکه یک حسن برای تیم شان بدانند در راستای زدن و لطمه دیگری به روند آماده سازی تیم شان تلقی می‌کنند. این مساله وقتی نمود پیدا می‌کند که آنها به نحوه دعوت از ماهینی اشاره می‌کنند و با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده باید حق را به آنها داد.

 

کادر فنی پرسپولیس معتقد است حتما دعوت از ماهینی اتفاق خوبی برای پرسپولیس است اما اینکه این اتفاق درشروع دور جدید تمرینات پرسپولیس صورت گرفته به این تیم لطمه می‌زند. آنها می‌گویند از دست دادن یک بازیکن استراتژی تمرینی تیم را تغییر می‌دهد و طراحی تمرین با 14-13 بازیکن کار بسیار دشواری است. واقعیت این است که برانکو و همکارانش دیدگاه مثبتی نسبت به دعوت این تعداد بازیکن از تیم شان به تیم ملی ندارند. آنها می‌گویند یک سوم بازیکنان تیم ملی پرسپولیسی هستند اما کی‌روش طی چند ماه اخیر همیشه در تقابل با پرسپولیس بوده و دنبال تعال با این باشگاه و برانکو نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45l5om

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از این که با پیراهن استقلال خداحافظی نکردم ناراحت نیستم