تاریخ انتشار: 1395/06/23 19:30
اختصاصی/
کد خبر: 261648

نادر دست نشان: محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی نفت آبادان با بیان این‌که مطمئنا شاهد داربی خوبی خواهیم بود، گفت: در دیدار برابر استقلال‌خوزستان محکوم به پیروزی هستیم.‌
نادر دست نشان: محکوم به پیروزی هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، نادر دست‌نشان اظهار کرد: ما باید از شکست‌ها و موفقیت‌های بازی‌های گذشته‌مان برای دیدارهای پیش‌رو درس بگیریم. خوشحالم که خوزستان تیم‌های بسیار خوبی دارد و خوشبختانه استقلال خوزستان هم طی بازی‌هایی که تا این‌جای رقابت‌ها داشته، نشان داده است که به بازی تهاجمی فکر می‌کند.

سرمربی نفت افزود:‌ این تیم مهره‌های تاکتیکی خوبی در خط حمله دارد و ما باید حواس‌مان را جمع کنیم. این تیم همچنین در ضد حمله نیز بسیار خطرناک است. در هر صورت بازی سختی پیش‌رو داریم و خوبی این دیدار این است که ما میزبان هستیم و از حمایت پرشور هواداران‌مان هم برخورداریم و این امتیاز به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد:‌ به هر حال به عنوان مسوول فنی تیم امیدوارم که ما برنده داربی خوزستان باشیم و باید بگویم محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و نباید این بازی خانگی و این فرصت را برای بهتر شدن از دست بدهیم؛ برای همین هم کمی استرس و فشار روی بازیکنان ما بیشتر است و کادرفنی باید کمک کنیم تا بازیکنان با آرامش بیشتری آماده داربی خوزستان شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lbjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادل کلاه کج یا به استقلال اهواز و یا به نفت مسجدسلیمان می رود