تاریخ انتشار: 1395/07/01 15:46
اختصاصی/
کد خبر: 259948

یک زن مدیرعامل مس رفسنجان را به قتل رساند!

پس از چند ماه از وقوع قتل دلخراش حسین منصوری مدیر عامل سابق باشگاه مس کرمان سرانجام برخی منابع خبری در رابطه با پرونده وی اطلاع رسانی کردند و از اعتراف یک زن مبنی بر قتل حسین منصوری خبر دادند.
یک زن مدیرعامل مس رفسنجان را به قتل رساند!

به گزارش فرتاک ورزشی، هرچند پیش از این شایعات و حرف و حدیث های زیادی در رابطه با این ماجرای تلخ منتشر شده بود و چندین نفر نیز در این باره توسط آگاهی رفسنجان بازداشت شده بودند اما با انتشار این خبر، ماجرا وارد ابعاد جدیدی شده است.

زنی که به قتل حسین منصوری اعتراف کرده است یکی از مربیان باشگاه مس سرچشمه می‌باشد که در این باشگاه مشغول به کار بوده است و او در حالی که به این قتل اعتراف کرده است که به گفته آگاهان برخی از خویشاوندان نزدیک این زن نیز در بازداشت پلیس به سر می‌برند.

این زن در اعترافات خود عنوان می‌کند: در شهر دیگری زندگی می‌کنم. با مقتول چندی پیش برای پیگیری کاری آشنا شدم. مدتی بعد با وی اختلاف‌هایی پیدا کردم. او از من خواست برای حل این اختلافات با هم ملاقات کنیم. قرارمان باغی در اطراف منطقه سرچشمه شهرستان رفسنجان بود. با خودم سلاح شکاری برداشتم تا با بالا گرفتن در گیری او را بکشم. زمانی که به ملاقاتش در آن باغ رفتم، با هم مشاجره کردیم و درگیری‌مان بالا گرفت.

همان موقع سلاح را به سمتش گرفتم و در جریان درگیری‌مان به او شلیک کردم. زمانی که او فوت کرد، ترسیدم جسد را همانجا رها کرده و متواری شدم. چند بار خواستم خود را به پلیس معرفی کنم ولی ترسیدم تا اینکه ماموران مرا شناسایی کرده و درخانه‌ام دستگیر کردند.

آنچه که محتمل به نظر می‌رسد این است که منصوری به همراه این زن و برخی از نزدیکان او در محل قتل قرار ملاقاتی داشته اند که در نهایت این ملاقات منجر به قتل دلخراش مدیر عامل سابق باشگاه مس سرچشمه می شود.

ظاهرا پلیس سرنخ هایی نیز به دست آورده است که این قتل نمی تواند کار زن معترف به این عمل باشد و به احتمال فراوان شخص دیگری اقدام به این عمل کرده است و از همین رو افراد دیگری در این ماجرا در بازاداشت به سر می‌برند که البته این موضوع با بازسازی صحنه قتل قطعا به نتایج روشن تری خواهد رسید.

به نظر می‌رسد زن معترف به این اقدام درصدد است با طرح مباحثی در پرونده و ماجرای قتل، سیر پرونده را با چالش روبرو کند.

پیش از این و به صورت غیر رسمی اعلام شده بود که در این ماجرا احتمالا قضیه برای نزاع با حسین منصوری در این باغ ترتیب داده شده بوده است اما به اشتباه تفنگ قاتل از فاصله نزدیک به او شلیک کرده است و منجر به قتل او شده است که البته باید دید گزارشات آتی پلیس و مقامات رسمی در این باره به چه شکل خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45le7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر احیای مس کرمان پس از برد در دربی کرمان!
اختصاصی/