تاریخ انتشار: 1395/06/30 23:55
کد خبر: 260272

گواردیولا: باز بازگشت کمپانی خوشحالم/ برای قرار گرفتن در ترکیب باید رقابت کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امیدوار است که ونسان کمپانی، کاپیتان تیمش، با پشت سر گذاشتن مصدومیت، هرچه زودتر بتواند شرایط بازی کردن را به طور کامل پیدا کند.
گواردیولا: باز بازگشت کمپانی خوشحالم/ برای قرار گرفتن در ترکیب باید رقابت کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، کمپانی فصل گذشته تنها در 14 دیدار برای سیتی به میدان رفت و در این فصل هنوز نتوانسته برای تیم گواردیولا بازی کند اما انتظار می رود در دیدار فردا شب مقابل سوانسی حداقل برای دقایقی به بازی گرفته شود.

 

گواردیولا به خبرنگاران گفت:" از اولین روزی که کمپانی مصدومیت را پشت سر گذاشت، راضی بودم. اینکه او در دو سال گذشته با مصدومیت هایی دست و پنجه نرم می کرد، برای خودش و باشگاه ناامید کننده بود. اکنون فکر می کنیم که دلیل این اتفاق را می دانیم.

 

YCxg87Nas1du

 

او اکنون خیلی خیلی بهتر است. او تمرینات زیادی انجام داد و او آماده است و بخشی از تیم است و با سایر مدافعان میانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت دارد. ما در دیدارهای زیادی به او نیاز داریم و من از در اختیار داشت او خیلی خوشحالم.

او در دیدار قبلی، برای اولین بار در این فصل روی نیمکت بود. او اکنون همراه تیم به ولز سفر کرده و باید تصمیم بگیریم که فردا بازی کند یا نه."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lem9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا:  خوبی هستم ولی دلیلی نیست همه جام‌ها را ببرم