تاریخ انتشار: 1395/07/27 18:11
کد خبر: 254824

انریکه: می خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم

سرمربی بارسلونا درباره رویارویی با سیتی و گواردیولا صحبت کرده است.
انریکه: می خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، بارسلونا فردا(چهارشنبه) میزبان منچسترسیتی خواهد بود. لوئیز انریکه سرمربی آبی اناری ها در باره شرایط این بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: 

تقابل من و پپ؟ این بازی من و پپ نیست، بازیکنان هستند که نتیجه مسابقه را مشخص می کنند. از اینکه با پپ هم بازی بودم خوش حال هستم، ما باهم چیزهای زیادی به دست آوردیم. از پیش فصل دیدیم که پپ چه تیم خوبی از سیتی ساخته، آن ها بسیار عالی بازی می کنند. بارسای گواردیولا تیم شگفت انگیزی بود و بر بازی تسلط کامل داشت، ما هم سعی می کنیم مثل آن تیم بازی را در کنترل داشته باشیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم. بازی فرداشب بازی مهمی خواهد بود، اما بازی سرنوشت ساز گروه نیست، بازی ها همچنان ادامه دارد، ولی ما به دنبال صدرنشینی هستیم و برای آن تلاش می کنیم.

لوچو در باره اهمیت مالکیت توپ هم گفت: 

من فکر می کنم بیش از 90 درصد بردهایمان به خاطر مالکیت توپ است، اما خب همیشه نمی توان با مالکیت برنده شد.

 

انریکه در ادامه گفت:

از بازگشت مسی خوشحال هستم. بسیار مهم است که همه بازیکانمان را در اختیار داشته باشیم. یوردی آلبا و سرخی روبرتو هم تمرین کردن و برای بازی فردا آماده هستن. با بوسکتس تمدید کردیم، با ماسچرانو ادامه پیدا کرد و نیمار هم بزودی قراردادش را تمدید می کند، بقیه بازیکنان هم به تمدید نزدیکن هستن. همواره گوارادیولا رو ستایش کرده ام به نظرم او بهترین مربی جهان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lg89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینیستا:باید برای صعود تلاش کنیم