تاریخ انتشار: 1395/07/04 20:29
اختصاصی/
کد خبر: 259372

مالک خونه به خونه: داوری همچنان علیه خونه به خونه است

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: در بازی با راه آهن نیز از ناحیه داوری ضربه دیدیم و حمید کاظمی بی جهت اخراج شد.
مالک خونه به خونه: داوری همچنان علیه خونه به خونه است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، قاسم حسن زاده امیری در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید از عوامل برگزاری این دیدار و ماموران نیروی انتظامی و هواداران تیم که حقارت ورزشگاه هفت تیر را به رخ کشیدند تشکر کنم و برد مقابل راه آهن را تبریک عرض می کنم.

حسن زاده امیری در ادامه افزود: در این دیدار سوت داور یکسره به نفع تیم حریف بود و انتظار داریم فدراسیون یک بار برای همیشه به وضعیت ضعیف داوری های لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور خاتمه دهد تا حق تیم هایی که با سرمایه گذاری های خصوصی به فوتبال استان ها خدمت می کنند، پایمال نشود.

وی خاطرنشان کرد:  داور مسابقه در دقایق آخر مسابقه بی جهت به حمید کاظمی کارت قرمز نشان داد در صورتی که کوچکترین اتفاقی رخ نداد.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با بیان اینکه امیدواریم وضعیت داوری ها بهتر شود، گفت: انتظار نداریم به نفع ما سوت بزنند و به دنبال سهم خواهی از داوران نیستم، اما انتظار این است که حق کشی هم علیه تیم ها نشود.

قاسم حسن زاده امیری در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم خونه به خونه نیز گفت: به تعهداتی که تا اینجای فصل داشتیم عمل کردیم و خدا را شکر مشکلی بابت پرداخت طلب بازیکنان مان نداریم.

حسن زاده امیری ضمن ابراز خوشحالی بابت پیروزی 6 بر صفر خونه به خونه برابر راه آهن تهران، گفت: خاطرات خوش 6 برای ما زنده شد، هرچند 8 گل را به نام مبارک امام رضا و 7 را به خاطر امام موسی کاظم (ع) نیز دوست دارم. به هر حال از بازیکنان تیم خونه به خونه و کادر فنی بابت این پیروزی پرگل و بازی تماشاگر پسند برابر راه آهن تشکر می کنم.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران در پایان گفت: برد مقابل راه آهن را از هم اکنون فراموش کردیم و به بازی مقابل ایرانجوان بوشهر فکر می کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ll7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید کاظمی با چهار گل روی نیمکت/ مرزبان زرنگ تر از این حرفاست!
اختصاصی/