تاریخ انتشار: 1395/07/18 20:45
کد خبر: 256672

گزارش ویژه/حامیان ایرانی تیم ملی کره، مشت گره کرده آنها را ندیدند؟

کره ای ها در فرودگاه اینچئون برای ایرانی ها مشت گره کردند، به ویژه برای کی روش.
گزارش ویژه/حامیان ایرانی تیم ملی کره، مشت گره کرده آنها را ندیدند؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،کارلوس کی روش سه سال و اندی قبل، وقتی ایران کره جنوبی را در خاکش شکست داد و به جام جهانی رفت، برای کانگ هی سرمربی این تیم مشت گره کرد. این رفتار کی روش هم دلیل داشت. کانگ در مصاحبه ای گفته بود از ایرانی ها خوشش نمی آید و دوست دارد ازبکستان همراه با تیمش به جام جهانی صعود کند. او گفته بود هر کاری می کنند تا این اتفاق بیفتد اما در نهایت ایران بود که توانست با شکست کره جنوبی، تیم اول به جام جهانی برود و آنها با خوش شانسی راهی رقابت ها شدند. شبی که کارلوس این کار را کرد خیلی از منتقدان او به حرف آمدند و گفتند ثابت کرد به ایران عرق دارد و به خاطر تیم ملی همه کار کرد.

ولی مدتی که گذشت، رفته رفته همین حرکت کی روش عاملی شد برای انتقاد از او. چند کارشناس این رفتار کی روش را «بی ادبی» به سرمربی کره جنوبی خواندند و گفتند به هیچ عنوان نباید چنین رفتار زشتی انجام می داد. حالا مدتی پس از این انتقادها تصویری از تیم ملی کره جنوبی منتشر شده و آنها را با مشت های گره کرده برای کی روش و ایرانی ها نشان می دهد.

سوال این است که آیا این رفتار کره ای ها بی ادبی نیست؟ بی شک این پاسخ دندان شکنی بود از آنها به کارشناسان ایرانی که به دفاع و حمایت از صحبت ها و جنگ روانی کره ای ها علیه ایران پرداختند!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lpv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای فریادهای اخیر سرمربی در ورزشگاه آزادی!