تاریخ انتشار: 1395/08/17 13:32
کد خبر: 250472

دوران حرفه ای استیون جرارد به پایان خود نزدیک شده است

هواداران باشگاه لیورپول بی صبرانه منتظر بازگشت استیون جرارد به آنفیلد هستند.
دوران حرفه ای استیون جرارد به پایان خود نزدیک شده است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، به نظر می رسد دوران بازی  استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول به پایان خود نزدیک شده است.

شب گذشته دو باشگاه لس آنجلس گلکسی و کولورادو راپیدز در جریان رقابت های کنفرانس غرب آمریکا به مصاف هم رفتند که در پایان، یاران جرارد و رابی کین با نتیجه 1 به 0 شکست خوردند و از دور رقابت های کنار رفتند.

با اتمام لیگ حرفه ای آمریکا و همچنین حذف از ای رقابت ها، به نظر می رسد استیون جرارد و رابی کین به پایان دوران حرفه ای فوتبال خود نزدیک شدند. این در حالی است که دو هفته پیش، کاپیتان سابق باشگاه لیورپول در صفحه شخصی خود با هواداران باشگاه آمریکایی خداحافظی کرده بود.

با به پایان رسیدن قرارداد کاپیتان سابق قرمزها، اکنون باید دید که آیا او به آنفیلد به عنوان یکی از اعضای کادر فنی کلوپ بازخواهد گشت یا خیر؛ همانگونه که خود کلوپ اعلام کرده بود درهای باشگاه همیشه به روی جرارد باز خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که تصمیم جرارد چه خواهد بود ولی از سال گذشته و مکالمات بین کلوپ و جرارد، شایعه بازگشت وی به لیورپول مطرح شده است و باید دید که  سرمربی آلمانی برای اسطوره باشگاه لیورپول چه جایگاهی در نظر گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lrmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد تیم غیر قابل قبول است