تاریخ انتشار: 1395/07/16 12:24
کد خبر: 257196

ترکش‌های اختلاف بین منصوریان و افتخاری/ دو دستگی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال

شنیده می‌شود اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال دچار اختلاف شده‌اند.
ترکش‌های اختلاف بین منصوریان و افتخاری/ دو دستگی بین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، باشگاه استقلال در کادر مدیریتی و کادر فنی و ارتباط بین اعضای آن، روزهای پر التهابی را سپری می‌کند.

پس از ادعایی که علی منصوریان نسبت به دریافت پیشنهاد از انگلیس داشت و واکنش‌های مختلفی که در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به آن دیده صورت گرفت، اعضای باشگاه استقلال مثل بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی سعی در تلطیف فضا و دور کردن حاشیه‌های پیرامون سرمربی تیمشان داشتند ولی مصاحبه‌ رضا افتخاری علیه منصوریان شرایط را تغییر داد.

به همین دلیل شنیده می‌شود رابطه مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از این مصاحبه سرد شده و منصوریان، دلخوری‌اش از افتخاری را به گوش اعضای هیئت مدیره استقلال هم رسانده است.

اینطور که شنیده می‌شود همین موضوع باعث اختلاف شدید بین اعصای هیئت مدیره استقلال شده است و برخی از سرمربی استقلال و برخی از مدیرعامل باشگاه حمایت کرده‌اند.

ظاهراً حضور افتخاری در تمرین روز گذشته استقلال به سفارش اعضای هیئت مدیره این باشگاه و برای دلجویی از منصوریان بوده است و این دو تلویحاً با یکدیگر آشتی کرده و کدورت‌ها را کنار گذاشته‌اند ولی شینده‌ها حکایت از آن دارد که اختلافات در سطح مدیریت باشگاه همچنان پابرجاست.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lvxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خنده ای که این بازیکن بر لبان منصوریان نمایان کرد