تاریخ انتشار: 1397/09/08 12:25
کد خبر: 119824

مهاجری: با هر مصدومی پشت‌مان می‌لرزد!

سرمربی ماشین سازی تبریز به خبرورزشی گفت: تیم برانکو به تک‌تک بازیکنانش هویت می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود مجبور باشیم به آن‌ها احترام بگذاریم.
مهاجری: با هر مصدومی پشت‌مان می‌لرزد!

ماشین‌سازی تبریز امروز باید در تبریز از پرسپولیس میزبانی کند. آن‌ها بعد از ۶ تساوی پیاپی به دنبال یک برد شیرین مقابل شاگردان برانکو هستند. محمدرضا مهاجری سرمربی سبزپوشان تبریزی در گفتگو با خبرورزشی درباره بازی این هفته تیمش صحبت کرده است.

* قبول دارید این بازی سخت‌ترین بازی فصل‌تان خواهد بود؟

نه، تنها بازی با پرسپولیس سخت نیست. همه بازی‌های لیگ سخت است. تیم برانکو به تک‌تک بازیکنانش هویت می‌دهد و همین مسئله باعث می‌شود مجبور باشیم به آن‌ها احترام بگذاریم.

* بردن آن‌ها حتی در تبریز کار راحتی نیست.

قطعاً نیست. ما با مدعی قهرمانی امسال، نایب‌قهرمان آسیا و یکی از تیم‌های بزرگ ایران بازی می‌کنیم، اما شک نکنید ما هم به کمتر از برد قانع نیستیم.

* معتقدید پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است؟

تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند. استقلال هنوز نیاز به زمان دارد، اما به نظرم در ادامه راه خطرناک‌تر ظاهر خواهد شد.

* بعد از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس نقل قولی از شما منتشر شد که گفته بودید دوست دارم پرسپولیس ببازد!

نه، من گفتم دوست دارم تراکتورسازی برنده شود. برعکس به شما گفته‌اند! به هر حال من بخشی از خانواده تراکتورسازی و فوتبال تبریزم. تیمی که در بستنش نقش داشته‌ام و حالا هم‌خانواده ماشین‌سازی است پس طبیعی است که چنین آرزویی برایش بکنم.

* برای بازی با پرسپولیس محروم و مصدوم هم دارید؟

تا دل‌تان بخواهد. عزیز معبودی که محروم است. مصدوم هم که مثل همیشه ۴، ۵ تایی داریم. ببینیم کدام‌شان به بازی می‌‎رسند.

* پرسپولیس هم که سیامک نعمتی و شایان مصلح را ندارد.

راستش زیاد برای ما فرقی نمی‌کند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. با نبود یکی، دو بازیکن کارش لنگ نمی‌ماند، اما ما با هر مصدوم پشت‌مان می‌لرزد!

* خیلی‌ها معتقدند تیم شما دفاعی بازی می‌کند. برنامه‌تان برای بازی با پرسپولیس هم همین است؟

ما صددر‌صد بازی‌هایی که مساوی شدیم را باید می‌بردیم. چطور دفاعی بازی می‌کنیم که موقعیت داریم و گل می‌زنیم. مقابل استقلال ۵ موقعیت گل داشتیم. مگر یک تیم جلوی استقلال چند موقعیت می‌تواند خلق کند؟ مشکل اینجاست بازی‌های ما درست رصد نمی‌شود و نظرات کارشناسی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o9q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کاشیما بهترین مربی قاره آسیا شد