تاریخ انتشار: 1397/09/12 16:49
کد خبر: 119224

سعید حلافی:هم تیمی هایم در پیکان موضوع سربازی ام را لو دادند!/حرف نزدنم منجر به ابطال کارت پایان خدمتم شد

سعید حلافی بازیکن حاضر در لیگ عراق با سایت فرتاک ورزشی به مصاحبه پرداخت.
سعید حلافی:هم تیمی هایم در پیکان موضوع سربازی ام را لو دادند!/حرف نزدنم منجر به ابطال کارت پایان خدمتم شد

سعید حلافی بازیکن اسبق پرسپولیس و کنونی اربیل در لیگ برتر عراق به خبرنگار ما گفت:سه سال است که در لیگ های خارج از ایران در حال بازی کردن هستم. دو فصل پیش در لیگ عمان توپ زدم و موفق شدم ده گل به ثمر برسانم و شش پاس گل از خود به ثبت برسانم. همچنین موفق به کسب جایزه کفش طلا نیز شدم.

فصل بپیش اما از نادی عمان پیشنهاد داشتم که تصمیم گرفتم به عراق بیایم و در تیمی توپ بزنم که جاسم کرار در آن بازی می کرد.

سال گذشته در نیم فصل نه پاس گل از خود به ثبت رساندم و توانستم دو پنالتی نیز کسب کنم.

بازیکن اسبق صنعت نفت در ادامه افزود: امسال خوشبختانه به اربیل آمدم و اکنون شرایط خوبی دارم و از تیم های بغدادی که بالا نشین لیگ هم هستند پیشنهاد دارم.هدفم این است که چند فصل در عراق بمانم و در چند تیم مختلف بازی کنم و خیلی تلاش کردم ولی در ایران دیده نشدم این در حالی است که در عراق شناخته شده ام و حتی سرمربی تیم ملی عراق که یکی از بازی های تیم ما را دید کلی از من تعریف کرد،ولی برنامه های تلویزیونی ایران از بازیکنان مختلف مطلب کار می کنند و از بازیکنی که در لیگ دو اسکاتلند بازی می کند خبر تهیه می کنند اما تا حالا از من هیچ حمایتی نکرده اند.

حلافی در پایان اضافه کرد:من در ایران و در موارد گوناگونی مثل ابطال کارت پایان خدمت اذیت شدم و دو سال و نیم خدمت سربازی‌ام را در تیم نیروی زمینی انجام دادم که همین باعث شد پس از آن به لیگ های خارج از ایران روی بیاورم،که به زودی به پشت پرده خیلی از مسائل اشاره خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ovn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه: بعد از اولین بازی ام برای پرسپولیس مصاحبه میکنم