تاریخ انتشار: 1402/01/28 13:14
کد خبر: 7672

جدایی مانه از بایرن مونیخ؛ محتمل‌ترین گزینه

مهاجم سنگالی بایرن مونیخ در پایان فصل جاری در لیست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت.
جدایی مانه از بایرن مونیخ؛ محتمل‌ترین گزینه

آینده حرفه‌ای سادیو مانه در بایرن مونیخ در پی رفتار نامناسب او در جریان بازی با منچسترسیتی در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام است و گفته می‌شود پایان فصل جاری، پایان دوران کوتاه مدت او در این تیم بوندس‌لیگایی است. سادیو مانه که تابستان گذشته پس از 6 فصل حضور موفق در لیورپول با امضای قراردادی سه ساله به بایرن مونیخ پیوست، در جریان بازی با من‌سیتی مشاجره‌ای در زمین با لروی سانه داشت و پس از سوت پایان بازی هم در رختکن تیم ضربه‌ای به صورت هم‌تیمی آلمانی‌اش زد که باعث خونریزی لب او شد. طبق ادعای نشریه آلمانی «بیلد» این باشگاه آلمانی مهاجم 31 ساله خود را تا اطلاع ثانوی محروم کرده است.

فلورین پلتنبرگ گزارشکر شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» در برنامه «اسکای 90» آلمان در این باره گفت: با توجه به چیزی که من شنیده‌ام، بایرن مونیخ تابستان پیش‌ رو تمام تلاشش را برای فروش سادیو مانه به کار خواهد بست. از منظر ورزشی، توماس توخل هیچ برنامه‌ای برای مانه ندارد، چون با سیستم بازی مدنظرش سازگار نیست. این اطلاعاتی است که من دارم. مانه در داخل تیم هم بسیار مورد انتقاد هست.

وی افزود: مدیران بایرن خرید مانه را یک اشتباه می‌دانند، به خصوص با دستمزد بیش از 20 میلیون یورو در سال که این بازیکن دارد. پس از عملکردهای ناامید کننده او، در محل تمرین بایرن مونیخ حتی این شوخی برسر زبان‌ها افتاده که بایرن برادر دوقلوی مانه را به خدمت گرفته، نه آن بردارش که عضو تیم لیورپول بود.

پلتنبرگ همچنین خبر داد که باشگاه بایرن مونیخ، سادیو مانه 31 ساله را به دلیل رفتار نامناسبش با لروی سانه بیش از 300 هزار یورو جریمه نقدی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p793

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت احتمالی امباپه در بازی مقابل بایرن مونیخ