تاریخ انتشار: 1396/06/18 13:58
کد خبر: 184148

توگو؛ مورد علاقه کارلوس کی روش

بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی بالاخره حریف تدارکاتی آفریقایی تیم ملی مشخص شد و در حالی که از تیم‌هایی نظیر آفریقای جنوبی و کنگو به عنوان حریفان اصلی ایران برای بازی دوستانه مهرماه نام برده می‌شد، تیم توگو به عنوان تیم نهایی برای این بازی انتخاب شد.
توگو؛ مورد علاقه کارلوس کی روش

تیمی که در مرحله مقدماتی مسابقات جام‌جهانی 2018هم حضور ندارد و از تیم‌های ضعیف این قاره محسوب می‌شود. این تیم در دور اول مسابقات انتخابی جام‌جهانی نتایج ضعیفی گرفته بود و در مقابل تعداد زیادی از حریفان صاحب نام خود شکست خورده بود. مهم‌ترین آن شکست سنگین در مقابل اوگاندا، مصر، نیچریه و مالاوی بود. این تیم در این مرحله موفق شده بود نیجر را از پیش‌رو بردارد. این تیم یک بار سابقه حضور در جام‌جهانی 2006آلمان را دارد اما از آن سال نتوانست هیچ نتیجه درخشان دیگری را به دست بیاورد. توگو در حالی قرار است حریف تدارکاتی ایران در راه آماده‌سازی جام‌جهانی باشد که نامزد کشورهایی نظیر آفریقای جنوبی و کنگو بود. با اعلام فدراسیون فوتبال، این بازی قرار است 7مهرماه یعنی یک روز پیش از تاسوعا برگزار شود و بعد از آن هم ملی‌پوشان کشورمان 13مهرماه به مصاف میزبان جام‌جهانی می‌روند. البته مسابقه با توگو با اعلام کی‌روش در ایران برگزار نمی‌شود و از حیث همزمانی با یک مناسبت مذهبی، مشکلی از حیث میزبانی یک مسابقه رسمی بین‌المللی در روز رسمی فیفا نخواهیم داشت.

پیش از این یک‌بار تیم ملی ایران مقابل توگو بازی کرده که این بازی دوستانه را با دو گل به سود خود به پایان برده و جایزه 20هزار دلاری تورنمنت چهارجانبه ال‌جی در تهران را با کسب مقام سومی این تورنمنت به دست آورده است. این بازی در 23آبان84 در دوران برانکو برگزار شد. هر دو گل ایران از روی نقطه پنالتی و توسط دایی و هاشمیان به ثمر رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p79m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش به دنبال برگرداندن شجاعی