تاریخ انتشار: 1396/06/19 14:48
کد خبر: 183948

منصوریان ترکیب استقلال را باز هم تغییر می دهد

علیرضا منصوریان در روزی که خود و تیمش از سوی برخی از اعضای هیات مدیره تحت فشار قرار داشت و برای نتیجه گرفتن در سیرجان قید «الزام» برای او در نظر گرفته شده بود، در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان آسیب دیده‌اش تیمی جوان شده را به میدان فرستاد و از این میدان سخت با پیروزی خارج شد. دیدار بعدی آبی‌پوشان در چارچوب مسابقات لیگ برتر است. دیداری حساس مقابل پارس جنوبی جم، شگفتی ساز لیگ برتر که در پایان هفته پنجم با شایستگی در جایگاه دوم این رقابت‌های قرار گرفته است. گرچه تیم استقلال در دیداری حساس و سرنوشت ساز در جام حذفی موفق شد با جوانانش به پیروزی برسد، اما احتمال این که منصوریان برای دیدار مقابل پارس جنوبی با ترکیبی متفاوت تیمش را به میدان بفرستد وجود دارد. بیرون رفتن خستگی از تن سرور جباروف بازیساز اصلی تیم استقلال که در سیرجان با احتساب وقت های تلف شده بازی در حدود ۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، و همچنین به آمادگی رسیدن کامل امید ابراهیمی و سید مجید حسینی می‌تواند عواملی برای ایجاد تغییرات در خطوط میانی و دفاعی آبی پوشان باشد. احتمال بازگشت چشمی به خط میانی و تشکیل زوجی از او و ابراهیمی زیاد است. همچنین احتمال این که برای اولین بار زوج سید مجید حسینی و پادوانی در قلب خط دفاعی آبی پوشان شکل بگیرد نیز وجود دارد. تیم استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ شهریور در شهر جم با تیم پارس جنوبی دیدار خواهد داشت. تیم پارس جنوبی با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم و آبی پوشان با ۴ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و یک فاصله ۹ امتیازی بین امتیازات دو تیم به چشم می‌خورد.
منصوریان ترکیب استقلال را باز هم تغییر می دهد

علیرضا منصوریان در روزی که خود و تیمش از سوی برخی از اعضای هیات مدیره تحت فشار قرار داشت و برای نتیجه گرفتن در سیرجان قید «الزام» برای او در نظر گرفته شده بود، در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان آسیب دیده‌اش تیمی جوان شده را به میدان فرستاد و از این میدان سخت با پیروزی خارج شد.

دیدار بعدی آبی‌پوشان در چارچوب مسابقات لیگ برتر است. دیداری حساس مقابل پارس جنوبی جم، شگفتی ساز لیگ برتر که در پایان هفته پنجم با شایستگی در جایگاه دوم این رقابت‌های قرار گرفته است.

گرچه تیم استقلال در دیداری حساس و سرنوشت ساز در جام حذفی موفق شد با جوانانش به پیروزی برسد، اما احتمال این که منصوریان برای دیدار مقابل پارس جنوبی با ترکیبی متفاوت تیمش را به میدان بفرستد وجود دارد.

بیرون رفتن خستگی از تن سرور جباروف بازیساز اصلی تیم استقلال که در سیرجان با احتساب وقت های تلف شده بازی در حدود ۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، و همچنین به آمادگی رسیدن کامل امید ابراهیمی و سید مجید حسینی می‌تواند عواملی برای ایجاد تغییرات در خطوط میانی و دفاعی آبی پوشان باشد.

احتمال بازگشت چشمی به خط میانی و تشکیل زوجی از او و ابراهیمی زیاد است. همچنین احتمال این که برای اولین بار زوج سید مجید حسینی و پادوانی در قلب خط دفاعی آبی پوشان شکل بگیرد نیز وجود دارد.

تیم استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ شهریور در شهر جم با تیم پارس جنوبی دیدار خواهد داشت. تیم پارس جنوبی با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم و آبی پوشان با ۴ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و یک فاصله ۹ امتیازی بین امتیازات دو تیم به چشم می‌خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p7ox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: دوست ندارم درصورت پیروز شدن تیم ما، منصوریان را برکنار کنند