تاریخ انتشار: 1396/05/22 02:13
کد خبر: 189296

نمره قبولی برای مدافع همیشه ذخیره استقلال

نمره قبولی برای مدافع همیشه ذخیره استقلال

یعقوب کریمی زمانی به تیم ملی هم دعوت شده بود اما نمایش‌های ناامید کننده در فصل گذشته باعث شد تا حتی تمدید قرارداد یک ساله‌اش در تابستان امسال هم موجب ناراحتی و غضب هواداران استقلال شود.

 البته هم آن‌ها می‌دانستند یعقوب نفر اول سمت چپ نیست؛ و هم خود کریمی و منصوریان برنامه‌ای برای فیکس بودن شماره 8 فصل قبل و شماره 17 امروز نداشتند. مصدومیت ناگهانی میلاد زکی‌پور اما شانس یعقوب برای رسیدن به ترکیب اصلی را افزایش داد. منصوریان جلوتر از سهرابیان به او اعتماد کرد و دوباره چپ استقلال را به کریمی سپرد.

 نمایش  کریمی در سمت چپ خط دفاع استقلال اگرچه باز هم هماهنگ با منتظری و حسینی نبود و اختلاف سطح در دفاع آبی‌ها مشهود؛ اما با نمایش‌های فصل گذشته او کاملا متفاوت بود. حضور هوشمندانه و باتجربه در دفاع نشان می‌داد کریمی وظیفه اصلی‌اش را شناخته و دیگر از نفوذهای بی‌محابا و بازگشت با قدم‌های آهسته خبری نبود. لااقل تلاش می‌کند از آن حال و هوای عصبانی کننده فاصله بگیرد. او در حملات استقلال هم تا جایی که می‌توانست شرکت داشت و نسبتا هم موفق ظاهر شد. اما کیفیت قابل قبول در قسمت دفاع باعث شد تا حالا او بعد از بازگشت زکی‌پور هم گزینه اصلی سمت چپ دفاع آبی‌ها باقی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p9ko

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایراد خطرناک استقلال در بازی با تراکتورسازی
کریمی و وریا چیزی شبیه صفر