تاریخ انتشار: 1396/06/27 20:21
کد خبر: 182372

نکته عجیب تیمی که پرسپولیس از آن شکست خورد

پیکان با از دست دادن نعمتی و منشا، در این فصل فقط یک گل در جریان بازی به ثمر رسانده است.
نکته عجیب تیمی که پرسپولیس از آن شکست خورد

پرسپولیس هم قربانی تاکتیک این فصل مجید جلالی و پیکان شده است. تیم جلالی در این فصل پنج گل زده که چهارتای آن از روی ضربات ایستگاهی بود.

 اولین گل پیکان در این فصل از روی نقطه پنالتی توسط مرتضی آقاخان زده شد. بعد از پدیده، نوبت به پارس‌جنوبی‌جم رسید که اسیر تاکتیک ضربه ایستگاهی‌ این تیم شود. پیکان به پارس‌جنوبی‌جم و فولاد خوزستان از روی کرنر به گل رسید. مهدی مومنی روی سانتر ارسالی از کرنر به پارس گل زد و بختیار رحمانی هم از همین روش به تیم سابقش یعنی فولاد خوزستان گل زده است. بعد از این سه تیم، نوبت به پرسپولیس رسید. آقاخان دومین گل فصلش را از ضربه آزاد مستقیم زد. این بازیکن روز قبل از پشت محوطه جریمه از روی ضربه آزاد مستقیم دروازه بیرانوند را باز کرد. جلالی به عنوان یکی از منتقدان کی‌روش، حالا شبیه به تیم ملی، تبحر زیادی در گل زدن از روی شروع مجددها دارد. البته این به نوعی توفیق اجباری جلالی است. پیکان در این فصل با از دست دادن دو بازیکن اصلی سال قبل، یعنی سیامک نعمتی و منشا دیگر قدرت سابق را ندارد. 

فصل گذشته گادوین منشا پانزده گل زده بود و دو پاس گل ارسال کرده بود. سیامک نعمتی روی هشت گل تاثیر مستقیم داشت که شش‌گل زده بود. حالا با کنار رفتن این دو بازیکن، پیکان هنوز راه جدیدی برای گل زدن به حریفانش در جریان مسابقه پیدا نکرده است. پیکان فعلا از روی ضربه ایستگاهی گل می‌زند. تیم جلالی ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد که روز قبل یکی از آن‌ها موفق شد تبحرش روی این ضربات را مقابل پرسپولیس به رخ بکشد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pdvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادق بارانی: نمی‌دانم واقعا درگیری بین جلالی و رحمانی به وجود آمده یا نه؟