تاریخ انتشار: 1396/05/04 18:39
کد خبر: 193272

اختیارات عجیب و غریب یک پرسپولیسی!

photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۶_۱۶-۳۱-۰۵

به گزارش فرتاک ورزشی؛  سامان آقازمانی، محمد نصرتی و محسن بنگر نام‌هایی هستند که برای ساخته‌شدن باورنکردنی‌ترین سبد خرید فصل جدید کافی به نظر می‌رسند. در لیست خرید نفت تهران، مدافعانی دیده می‌شوند که فوتبال‌شان از مدت‌ها قبل به پایان رسیده و هافبکی که دوران درخشش‌اش هرگز آغاز نشده است. تخصص اصلی حمید درخشان به عنوان مربی، انجام خریدهای ناامیدکننده است.

مهدی جعفرپور، اولین بازیکنی بود که در دوران درخشان به پرسپولیس اضافه شد. مهره‌ای که هرگز فرصت بازی برای تیم را به دست نیاورد و به سرعت در فهرست مازاد قرار گرفت. این مربی در ادامه خریدهای خیره‌کننده‌اش، تادئو را به خدمت گرفت. مهره‌ای که می‌توانست در تیم کشتی پرسپولیس در لیگ برتر چهره موثری باشد. بابک حاتمی و رضا خالقی‌تر، خریدهای بعدی درخشان بودند که تا مدت‌ها هواداران باشگاه را زجر دادند. درخشان در نفت نیز همین سیاست را در پیش گرفته است. به نظر می‌رسد او بیشتر از اینکه برای باشگاه بازیکن بخرد، برای خودش بازیکن می‌خرد!‌

حمید درخشان احتمالا تنها مربی فوتبال ایران است که حاضر می‌شود هدایت یک تیم را در چنین شرایط اسفباری بر عهده بگیرد. نگرانی‌های جادوگر، در این مربی دیده نمی‌شود و او به هر قیمتی در جستجوی راهی برای بازگشت به فوتبال بوده است. به نظر می‌رسد اوضاع مالی باشگاه نفت به شدت پیچیده است و امیدواری زیادی به بهبود این شرایط وجود ندارد اما سوال اینجاست که چرا این موضوع، حمید درخشان را از باشگاه فراری نمی‌دهد؟‌ چرا دغدغه مسائل مالی در این مربی وجود ندارد؟‌ چرا او نگران رقم دریافتی‌اش از باشگاه نیست و بدون دریافت کوچک‌ترین وجهی، مسئولیت پذیرفته و در جلسه‌های تمرینی آفتابی شده است؟‌ ابهامات در مورد وضعیت نفت به اوج رسیده‌اند و نحوه دریافت حمید درخشان نیز یکی از همین نقاط مبهم است. آیا این مربی درآمد دیگری به جز مبلغ مرسوم حقوق یک باشگاه به یک سرمربی دارد؟‌ آیا اختیار تام او در نقل و انتقالات، موجب رضایت این مربی از شرایط تیم شده است؟‌ مدیران نفت تهران، سوال‌های بسیار زیادی برای پاسخ‌دادن دارند. ابهاماتی که در تابستان هر روز تقویت شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pnpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم گرفتن بازیکن پرسپولیسی با فرمول سریال پژمان