تاریخ انتشار: 1396/05/31 17:25
کد خبر: 187396

عکس منصوریان در دست طرفداران استقلال و شعار علیه پرسپولیس + عکس

پیش از آغاز دیدار استقلال - پدیده، هواداران تیم استقلال شعارهایی علیه رقیب سنتی‌شان سر دادند.
عکس منصوریان در دست طرفداران استقلال و شعار علیه پرسپولیس + عکس

تیم‌های استقلال و پدیده از ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

* درهای ورزشگاه از ساعت 16 باز شد، اما تاکنون تماشاگردان چندانی از بازی استقبال نکرده‌اند و سکوها تقریباً خالی است. حدود سه هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* چند تن از بازیکنان آکادمی تیم استقلال مقابل ورودی غربی ورزشگاه و روی چمن‌ها مشغول بازی کردن بودند.

* تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه عکس علیرضا منصوریان را در دست دارند تا به این شکل حمایت‌شان از سرمربی این تیم را نشان دهند.

* فرشید اسماعیلی که پس از مدت‌ها در لیست 18 نفره استقلال قرار گرفته، از سوی هواداران تیمش تشویق شد. هواداران همچنین محمد قاضی، مهاجم پدیده را که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه‌اش دارد، مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان پدیده هنگام ورود به زمین، پیراهن‌های قرمز رنگ به تن داشتند که این موضوع به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد. هواداران استقلال که بازیکنان پدیده را به بازیکنان پرسپولیس تشبیه کردند، شعارهایی علیه پدیده، پرسپولیس و رنگ قرمز سر دادند.

*هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند، از عدم حضور جپاروف در ترکیب اصلی استقلال متعجب بودند. آنها در این خصوص از خبرنگاران سؤال می‌کردند.

1396053117414073811724264

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ppod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پشت پرده حذف بهترین بازیکن این روزهای استقلال از ترکیب اصلی این تیم چیست؟