تاریخ انتشار: 1396/04/26 13:39
کد خبر: 195424

سالگادو: رئال مادرید آخرین تیم اروپایی رونالدو است

به نظر میشل سالگادو، رئال مادرید آخرین باشگاه اروپایی کریستیانو رونالدو خواهد بود.
سالگادو: رئال مادرید آخرین تیم اروپایی رونالدو است

به گزارش فرتاک ورزشی،سالگادو، مدافع سابق باشگاه رئال مادرید امیدوار است که رونالدو در این تیم بازنشسته شود و در پایان تورنمنت Star Sixes که او برای اسپانیا بازی می کرد، گفت:

حداقل در سطح اول فوتبال اروپا، رونالدو را در پیراهن تیمی دیگر تصور نمی کنم. شاید در رئال مادرید بازنشسته شود یا ممکن است به لیگ های دیگری مثل MLS یا چنین جاهایی برود. اما در سطح اول فوتبال اروپا، فکر نمی کنم رونالدو تغییر باشگاه دهد. فکر می کنم در رئال مادرید راحت است. در حال حاضر او روح تیم است، و بازیکنی است که در تمام بازی های بزرگ چشم ما به او خیره است، و صادقانه فکر می کنم که در مادرید خواهد ماند. مطمئنم رونالدو برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. تصور نمی کنم پیراهن و رنگ دیگری به تن کند.

بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا ۲۰۱۶/۱۷، برای سالگادو سخت است که کسی غیر از کریستیانو رونالدو برنده توپ طلا شود:

خب سخت است که او بهتر از فصل گذشته عمل کند، چون اگرچه فصل را در فرم شگفت انگیزی به پایان رساند اما هر سال کمی مسن تر می شود. اما او را می شناسم، او یک حرفه ای است و آماده خواهد بود که مثل قبل در بازی های مهم، نقش مهمی داشته باشد. یاد می گیرد که اینطور باشد. فکر می کنم این چیزی است که او از سال گذشته یاد گرفته، و در زمان های نیاز مثل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال آماده بود تا کریستیانو رونالدو باشد. بنابراین فکر می کنم که در طول فصل انرژی خود را حفظ می کند. او زیر نظر زیدان واقعاً خوب کار می کند و از لحاظ جسمانی بسیار خوب است. شاید نتواند سطح بازی خود را ارتقا بخشد اما بدیهی است که نقش بسیار مهمی برای رئال مادرید خواهد داشت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45v5j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای مارکا؛ رونالدو برابر بارسا رونمایی می شود!