تاریخ انتشار: 1396/03/09 20:21
کد خبر: 207348

داستان جدایى منصوریان و رحمتى کلید خورد

شواهد نشان مى دهد براى بار دوم آسمان منصوریان و رحمتى تیره و این دروازه بان در لیست خروج آبى ها قرار مى گیرد .
داستان جدایى منصوریان و رحمتى کلید خورد

همان طور که مى دانیم چند روز مانده به پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم اختلافاتى میان منصوریان و رحمتى رخ داد که در نهایت این اختلافات به نیمکت نشینى رحمتى ختم پیدا کرد.

اما در این میان با وساطت بزرگان اختلافات میان سرمربى و دروازه بان حل شد تا دوباره رحمتى نام سنگربانى استقلال را از آن خود کند .با تمام این تفاسیر شنیده مى شد که منصوریان به دنبال جذب یک یا دو دروازه بان مناسب براى تیمش است که خیلى زود این مساله تا حدودى تکذیب شد.

اتفاقات شب گذشته و آن هم شکست تلخ مقابل العین باعث شده تا آسمان منصوریان و رحمتى براى بار دوم نیز تیره و تار شود.

درست در روزی که منصوریان روی توانایی و تجربه رحمتی برای صعود در آسیا و از کلین شیت دروازه بانش در نشست خبرى سخن گفته بود اما دریافت ٦ گل تمامی معادلات را تغییر داد.

شنیده ها حاکى از آن است که منصوریان به شدت به عملکرد رحمتى اعتراض داشته و حتى سرمربی استقلال ،رحمتی را حداقل دو تا سه گل مقصر اصلی مى داند .

با توجه به این که گفته می شود استقلالى ها به حسینى وعده هاى بازى هاى زیادى را داده اند ،از طرفى هم با یک یا دو گلر هم مذاکراتى داشته اند .بدون شک این مساله مى تواند شوک جدیدى براى استقلال محسوب شود و آبى ها با تغییر سنگربان پاى به لیگ هفدهم بگذارند.

جدایی استقلال و رحمتی آن هم بعد از سال ها حکایت جالبى خواهد داشت تا فصلی جدید در فوتبال حرفه ای دو طرف رقم بخورد.

پس باید منتظر گذشت زمان بود و دید این اتفاق که یک سالی هست با استقلالی ها عجین شده به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه؟از طرفى به نظر مى رسد رحمتى با پیشنهاد سپاهانى ها هم مواجه است .با این وجود باید دید در نهایت وضعیت او با استقلال به چه شکل خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vnnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پادرمیانى ستاره استقلال در نقل و انتقالات