تاریخ انتشار: 1396/05/02 22:38
کد خبر: 193672

آلبا: امیدوارم نیمار سال های طولانی در بارسلونا بماند

جرارد پیکه در حساب توئیتر خود اعلام کرد نیمار در بارسلونا خواهد ماند با این وجود جوردی آلبا ابراز امیدواری کرد که این پیام پیکه تحقق یابد.
آلبا: امیدوارم نیمار سال های طولانی در بارسلونا بماند

جرارد پیکه روز شنبه در توئیتر خود عکسی از خود و نیمار را منتشر کرد و به عنوان توضیح برای این عکس نوشت که "او می ماند". پس از این اتفاق گمانه زنی های بسیاری به وجود آمد که این ستاره برزیلی پیشنهاد پاریسی ها را رد کرده است، پاریسی ها در نظر داشتند تا با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو این بازیکن را از بارسلونا به خدمت بگیرند. جوردی آلبا در این خصوص در مصاحبه ای که با Mundo Deportivo داشت اعلام کرد با نیمار صحبتی نداشته است اما امیدوار است پیام پیکه واقعیت داشته باشد:

    در خصوص آن پیام باید از جری سوال بپرسید. در این خصوص با نیمار صحبت نکرده ام با این وجود فکر نمی کنم پیکه شوخی کرده باشد و امیدوارم نیمار در بارسلونا به کارش ادامه بدهد.

نشریات فرانسوی اعلام کرده اند نیمار هنوز تصمیم قطعی اش را اتخاذ نکرده است و از این پست پیکه نیز متعجب شده است. با این وجود آلبا اعلام کرد نیمار در بارسلونا خوشحال است:

    تا زمانی که نیمار صحبتی در خصوص علاقه اش برای پیوستن به تیمی دیگر نداشته باشد بازیکن بارسا محسوب می شود، او در اینجا بسیار ارام و خوشحال است. فکر نمی کنم نیاز باشد تا من کسی را قانع کنم تا تصمیمی بگیرد چرا که در مغز هیچ یک از هم تیمی هایم نیستم. برای من بارسا بهترین باشگاه جهان است و در خانه ام حضور دارم. احساس می کنم به همراه خانواده ام در بارسا هستم اما هر بازیکنی نظرات خاص خود را دارد و هر یک از بازیکنان کاری را انجام می دهند که باید انجام دهند. باید به نیمار و انتخابش احترام گذاشت اما او هنوز هم بازیکن بارسلونا است و امیدواریم سال های طولانی در بارسلونا حضور داشته باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vqz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت MSN و پیکه در جام حذفی