تاریخ انتشار: 1398/09/22 02:29
سپاهان اصفهان - پیکان تهران؛
کد خبر: 78224

دیار زاینده رود امیدوار به بازشگت زرد پوشان به نوار پیروزی

در آخرین بازی از روز اول هفته پانزدهم لیگ برتر، سپاهان میزبان پیکان خواهد بود.
دیار زاینده رود امیدوار به بازشگت زرد پوشان به نوار پیروزی

سپاهانی ها در این هفته ها به شدت درگیر حواشی شده اند و مسائل داوری در صدر خبر های این تیم قرار دارد. طلایی پوشان در 6 بازی اخیر خود تنها 1 برد کسب کرده اند و همین موضوع باعث شده فعلا صدر جدول را به استقلالی ها واگذار کنند. 

پس از دیدار پر حاشیه در مشهد، مسئولان مشهدی از حضور یکی از همراهان قلعه نویی که اذعان داشت بادیگاردِ اوست جلوگیری کردند تا سرمربی سپاهان سالن کنفرانس را ترک کند. اما لحظاتی بعد دوباره به سالن برگشت و با حالتی سرسری و بی تفاوت ، سوال خبرنگاران را پاسخ داد. 

در کارنامه محمد محبی تا به اینجای رقابت‌ها، دو کارت قرمز دیده می‌شود. اولین اخراج ستاره بوشهری در لحظات پایانی بازی مقابل پارس جنوبی رقم خورد و در دیدار مقابل شهر خودرو، محبی دومین کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید. 

پیکان در لحظات پایانی از شکست مقابل استقلال گریخت تا حسین فرکی که 8 بازی اخیر خود مقابل استقلال را باخته بود، در نهایت از آبی های پایتخت امتیاز بگیرد.

سپاهان در دیداری جنجالی در مقابل شهر خودرو به تساوی 1_1 دست یافت و پیکان در روزی که استقلال سرمربی خود را در اختیار نداشت، در لحظات پایانی از شکست فرار کرد و به تساوی 2_2 رسید. 

سپاهان با 25 امتیاز در رده دوم و پیکان با 13 امتیاز از 12 بازی، در رتبه یازدهم قرار دارد. 

جمعه 22 آذر 98 

سپاهان - پیکان تهران ساعت 16:40

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – سیدیعقوب حجتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zkeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت کاپیتان پیکان به اصفهان؛ اینبار پای ژنرال در میان است!