تاریخ انتشار: 1398/10/04 11:58
کد خبر: 76900

سوشا مکانی:باید یک تصمیم درست بگیرم تا آینده‌ام را خراب نکنم

سنگربان نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به تعهدی که به باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتم، کارم را انجام دادم و از کسی هم ناراحت نیستم، اما به خاطر آینده‌ام باید یک تصمیم درست بگیرم تا آینده‌ام را خراب نکنم.
سوشا مکانی:باید یک تصمیم درست بگیرم تا آینده‌ام را خراب نکنم

با انجام بازی جام حذفی در مرحله یک‌چهارم نهایی تیم نفت مسجدسلیمان و پیروزی مقابل شاهین بوشهر که منجر به صعود نفت به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد، سوشا مکانی، سنگربان نفت مسجدسلیمان از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد تا به وعده خود که از قبل گفته بود برای جدایی، جامه عمل بپوشاند. با سوشا دقایقی همکلام شدیم و صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* بالاخره از تیم نفت مسجدسلیمان خداحافظی کردی؟

طبق توافقی که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار بود بعد از نیم‌فصل و همچنین بعد از بازی جام حذفی از این تیم جدا شوم؛ به همین دلیل بعد از بازی جام حذفی مقابل شاهین بوشهر از بازیکنان و اعضای تیم خداحافظی کردم.

* به خاطر مسائل مالی که گفته بودی، جدا شدی؟

نه، من به خاطر اقامت نروژ خودم باید جدا می‌شدم. ۴ سال است مالیات می‌دهم و باید دوباره به نروژ برگردم. مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

* چه اتفاقی؟

ببینید، من با توجه به تعهدی که به باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتم، کارم را انجام دادم و از کسی هم ناراحت نیستم، اما به خاطر آینده‌ام باید یک تصمیم درست بگیرم تا آینده‌ام را خراب نکنم. الان باید تصمیم خیلی مهمی را اتخاذ کنم و تمام شرایط را بسنجم. یا باید بروم نروژ، یا اینکه در ایران یک قرارداد بلندمدت ببندم تا آینده‌ام تضمین شود.

* به همین دلیل نفت مسجدسلیمان نمی‌تواند تعهدات مالی تو را فراهم کند؟

دقیقاً، من از نفت مسجدسلیمان حدود ۲۰۰ میلیون تومان گرفتم که شاید در لیگ دسته دوم یا سوم با این مبلغ قرارداد امضا می‌کنند. من چشمداشت مالی از باشگاه نفت مسجدسلیمان نداشتم و می‌دانم این باشگاه هم توان پرداخت پول بیشتر هم ندارد.

* به صراحت می‌توانی بگویی از چه تیم‌هایی پیشنهاد داری؟

اسم تیم‌ها را نمی‌گویم، ولی از نروژ ۳ پیشنهاد خوب دارم. از میوندالن و ۲ باشگاه دیگر از نروژ به همراه ۴ باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارم.

* خودت دوست داری نروژ بروی یا ایران بمانی؟

خودم دوست دارم جایی باشم که بتوانم برای ۵ سال روی زندگی‌ام برنامه‌ریزی کنم و این برای من خیلی مهم است.

* حتماً در ایران به دنبال قرارداد چند ساله هستی؟

بله، من صحبت کردم و خیلی از تیم‌ها تماس گرفتند برای نیم‌فصل یا یک فصل و نیم، اما به دنبال قرارداد ۴ ساله هستم چرا که همان‌طور که گفتم می‌خواهم برنامه‌ریزی کنم و این‌جوری می‌توانم قید لیگ نروژ و اقامت این کشور را بزنم.

* باید تصمیم سختی بگیری.

خب مشکل مالی یک‌طرف، مشکل دیگر این است که لیگ نروژ در اسفند شروع می‌شود. نروژ به دلیل سرما، در زمستان لیگ برگزار نمی‌کند و خودم هم دوست ندارم در این مدت فقط تمرین کنم. در حال حاضر در بهترین شرایط فنی قرار دارم و دوست دارم بازی کنم.

* در نفت مسجدسلیمان و نیم‌فصل، عملکرد خوبی داشتی؛ به رغم مشکلات مالی که این تیم داشت.

اگر هزینه تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال را ببینید، نفت مسجدسلیمان فوق‌العاده نتیجه گرفته است. بچه‌های تیم با غیرت بازی کردند. مشکلات نفت مسجدسلیمان زیرساخت‌هاست و باید به فکر این تیم و مردم این شهر باشند. این شهر حتی امکانات اولیه برای زندگی را ندارد و حق آن‌ها بیشتر از این چیزهاست. خدا را شکر به تعهدم نسبت به باشگاه و مردم مسجدسلیمان پایبند بودم و امیدوارم مردم خوب این شهر از من رضایت داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zpxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی؛تصمیم ناگهانی گلر باتجربه لیگ برتر!