تاریخ انتشار: 1402/04/25 21:46
کد خبر: 2575

بمب استقلال با آبی‌ها تمرین نکرد | مهرداد محمدی فسخ می‌کند؟

مهرداد محمدی که از صبح امروز اخباری درباره مبلغ پیش پرداختش منتشر شده بود، در کمپ حجازی حضور یافت ولی با تیم تمرین نکرد.
بمب استقلال با آبی‌ها تمرین نکرد | مهرداد محمدی فسخ می‌کند؟

از صبح امروز برخی شایعات درباره مهرداد محمدی و وضعیت قرارداد او با استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود. گفته شده آبی‌ها به بازیکن جدید خود چکی به عنوان پیش پرداخت داده بود که این چک امروز برگشت خورده است. در عین حال این موضوع نیز مطرح شده که محمدی طبق قرارداد می‌تواند یک طرفه با استقلال فسخ کند.

این در حالی است که انتشار این خبر با ادعای چند روز پیش حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، در تضاد است. جایی که او در کلاب هاوس مدعی شد با پیگیری‌های او، حجت کریمی ۵۳ میلیارد تومان از یکی از اسپانسرها دریافت کرده و مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به محمدی پرداخت کرده بود.

انتشار خبری در رابطه با عدم حضور مهرداد محمدی در تمرین امروز استقلال، باعث شد تا این شایعه رنگ و بوی جدی به خود بگیرد که وینگر جدید آبی‌ها به دلیل برگشت خوردن چکی که از باشگاه گرفته، حاضر به انجام تمرین نشده است.

محمدی طی روزهای گذشته به دلیل انجام کارهای شخصی در قطر به سر برده و امروز نیز با حضور در کمپ مرحوم حجازی با جواد نکونام به صحبت پرداخته است.

محمدی در جلسه تمرینی امروز، هم تیمی هایش را همراهی نکرده و به نرم‌دوی دور زمین تمرین کمپ مرحوم حجازی پرداخته است تا بدین صورت شایعات مربوط به قهر این بازیکن تکذیب شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486ma2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت استقلال به تنظیمات کارخانه!/ شعار معروف در انتظار آجورلو و دوستان؟!