تاریخ انتشار: 1397/03/11 20:27
کد خبر: 145675

آذر آباد: در این فصل تنها ۵ گل دریافت کرده ام / هدفم رسیدن به لیگ برتر است

سنگربان اتحاد کامیاران در تلاش است تا خود را در فوتبال کشور مطرح نماید.
 آذر آباد: در این فصل تنها ۵ گل دریافت کرده ام / هدفم رسیدن به لیگ برتر است

مختار آذر آباد دروازه بان تیم اتحاد کامیاران در لیگ دسته سوم فوتبال کشور با درخشش خود در طول فصل تنها ۵ گل دریافت نمود که می تواند یک آمار خیره کننده در فوتبال باشد.

وی در گفت وگو با خبرنگار لیگ سه فرتاک ورزشی گفت: خدا را شکر توانستم در فصل96-97 با یاری خداوند و کمک بچه های تیم و دعای مردم و در آخر تمرینات سنگین که خودم انجام میدادم و علی رغم اینکه مربی نداشتم،  بهترین آمار را به دست بیاورم.

آذر آباد در ادامه افزود: در این فصل در ۸ بازی متوالی توانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم و میتوانستم این رکورد رو هم تداوم ببخشم اما روی یک اشتباه کوچیک و با بدشانسی من وخوش شانسی تیم حریف یک گل دریافت نمودم تا رکوردم همان باقی بماند.

سنگربان تیم اتحاد کامیاران در ادامه گفت: خوشبختانه در این فصل در 13یا14بازی کلین شیت داشتم و موفق شدم دروازه تیم را بسته نگه دارم و در مجموع کل بازی ها5 گل خورده داشته باشم  و این موفقیت حاصل تلاش تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم بوده است.

وی افزود: البته در سال قبل نیز همین عملکرد را داشته ام و طی ۲ سال حدود ۱۰ گل دریافت کرده ام و فکر می کنم عملکرد مناسبی برای یک دروازه بان باشد و امیدوارم در سال آینده بهتر هم بشود.

سنگربان تیم اتحاد کامیاران در ادامه گفت: برنامه من برای فصل جدید تمرین کردن و آمادگی صد در صد برای مسابقات فصل آینده است و دوست دارم در لیگ های بالاتر بازی کنم و خودم را بیشتر ثابت کنم و امیدوارم دیده شوم تا این اتفاق خوب برایم بیفتد چرا که تصور می کنم بتوانم خودم را در لیگ های بالاتر بخوبی نشان بدهم .

مختار آذر آباد - لیگ سه - اتحاد کامیاران

آذر آباد در ادامه افزود: اینکه جزبهترین گلرهای فصل بودن یک حس خوبی بهم داده و یک اعتماد به نفس که بتوانم خودم را به همه ثابت کنم ودر لیگ های بالاتر بازی کنم.

سنگربان اتحاد کامیاران در پایان سخنان خود گفت: خیلی خوشحالم که رسانه فرتاک ورزشی به لیگ های پایه هم توجه نشان داده و نهایت تلاش خود را دارد تا بازیکنان مستعد را شناسایی و معرفی نماید.

گفت وگو: علیرضا ملکی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487xyk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرادی: برای رسیدن به هدف می جنگیم/ فرداشب بازی سختی پیش رو داریم ولی به بازیکنانم ایمان دارم

اختصاصی/ لیگ ۳ به ایستگاه آخر رسید؛۹۰دقیقه تا رستگاری
جدال تیم های شهید مولایی قراخیل و جهادنصر سیرجان