تاریخ انتشار: 1395/10/05 21:19
کد خبر: 240451

تیم منتخب سال ۲۰۱۶ لیگ جزیره+عکس

کارشناسان ESPN اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان سال ۲۰۱۶ لیگ برتر انگلستان کردند.
 تیم منتخب سال ۲۰۱۶ لیگ جزیره+عکس

فوتبال انگلستان، در سال میلادی که گذشت، پر از اتفاق ها و هیجان های زیاد بود. لسترسیتی در کمال ناباوری توانست همراه با کلودیو رانیری، قهرمان لیگ برتر شود و چلسی که یک سال قبل قهرمان شده بود، همراه با ژوزه مورینیو و بعد با گاس هیدینگ، نتوانست رتبه ای بهتر از دهم جدول، به دست آورد. آقای خاص با اخراج از چلسی، سرمربی منچستر یونایتد شد. کارشناسان وبسایت ESPN با ملاک ها و معیارهای خاصی، اقدام به انتخاب تیم برتر سال لیگ برتر انگلستان کردند.

کاسپر اشمایکل

دروازه بان دانمارکی لسترسیتی موفق شد در 15 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد درخشانی همراه با روباه ها به نمایش بگذارد تا این تیم یکی از شگفتی های تاریخ لیگ برتر انگلیس را رقم بزند و قهرمان شود. با وجود آنکه وی در فصل جاری با مشکلات مصدومیت، دست به گریبان بوده، اما وی دروازه بان برتر سال گذشته لیگ برتر بوده است.

 

هکتور بیرین

مدافع راست اسپانیایی آرسنال، در سال گذشته، یک الگوی ثبات بوده است و عملکرد درخشان او با توپچی ها باعث شد تیم های بزرگی مانند منچسترسیتی و بارسلونا در پی به خدمت گرفتن او باشند و آرسنال برای نگه داشتن او، قراردادش را 6 سال تمدید کرد. بیرین 21 ساله یکی از اساسی ترین مهره های ونگر در کسب نتایج خوب آرسنال بوده است.

 

ویرجیل فن دیک

مدافع میانی هلندی ساوتهمپتون با عملکرد فوق العاده اش در سال گذشته، با ریو فردیناند مقایسه می شود. قامت بلند، سرعت بالا و توانایی بالای حمل توپ باعث شده، مدافع سابق سلتیک یکی از اهداف تیم های بزرگ برای نقل و انتقالات باشد.

 

توبی آلدرویرلد

همکاری آلدرویرلد و فرتونخن در قبل خط دفاع تاتنهام، باعث شد وایت هارت لین سالی کم نظیر را سپری کند. مدافع 27 ساله بلژیکی با قدرت بدنی بالا، قدرت سرزنی عالی و قدرت حمل توپ بسیار خوبی که دارد، نگاه های زیادی را در سال گذشته به خود خیره کرد. غیبت او به خاطر مصدومیت باعث شده، تاتنهام در خط دفاعی به مشکل برخورد کند.

 

دنی رز

پس از مصدومیت لوک شاو، مدافع چپ جوان منچستریونایتد، دنی رز همراه با تاتنهام به شدت پیشرفت کرد تا خود را به عنوان بهترین مدافع چپ انگلستان معرفی کند. وی در یورو 2016 هم یکی از بازیکنان درخشان تیم ملی انگلیس بود.

 

انگولو کانته

هافبک فرانسوی سابق لسترسیتی و حال حاضر چلسی، بدون شک بهترین بازیکن سال گذشته لیگ برتر انگلیس بود. وی با عملکرد خیره کننده اش همراه با لسترسیتی، توانست قهرمان لیگ برتر شود و در پایان فصل سران چلسی را برای خرید خود، به تکاپو بیندازد. کانته به راحتی در زمین نقش دو بازیکن را ایفا می کند. وی هم بازی تیم حریف را خراب می کند و هم برای تیم خودش بازیسازی می کند. کانته در فصل جاری نیز همراه با چلسی عملکردی بسیار درخشان داشته است.

 

 مایکل کریک

در سن 35 سالگی، هافبک منچستریونایتد آخرین دوران فوتبالش را سپری می کند اما کلاس بازی و تجربه اش باعث شد این تیم در فصل گذشته همراه با لوییس فن خال، قهرمان اف ای کاپ انگلیس شود. او همچنین در فصل جاری نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیم ژوزه مورینیو بوده است. ساده بگوییم، منچستریونایتد، زمانی که کریک در میدان باشد، نمی بازد.

 

کوین دی بروین

دی بروین ظرفیت این را دارد که استیون جراردِ سیتیزن ها باشد. با این که منچسترسیتی فصل همراه با فراز و نشیبی را سپری کرد، اما هافبک تهاجمی بلژیکی، در بیشتر بازی ها در اوج بود و موثر واقع شد. گل های او باعث شد سیتی در خیلی از مسابقات پیروز شود و او به عنوان یک استعداد، همچنان در حال پیشرفت است.

 

فیلیپه کوتینیو

مرد برزیلی لیورپول، باعث شده تا این تیم در خط حمله بسیار خطرناک باشد. پس از خروج لوییس سوارز از آنفیلد، حالا کوتینیو برگ برنده این تیم است و حالا برای قرمزها به اندازه سوارز مفید واقع می شود. فرم فوق العاده او، جای شکی باقی نمی گذارد تا او را در تیم منتخب فصل لیگ برتر قرار دهیم.

 

الکسیس سانچس

با آزادی عملی که آرسن ونگر به مهاجم سابق بارسلونا داده، او برای هر خط دفاعی یک آفت به حساب می آید. زمانی که سانچس خوب بازی کند، آرسنال پیروز می شود. چالش آرسنال نگه داشتن فوق ستاره شیلیایی در امارات است و این کار آسانی نیست.

 

دیگو کوستا

مهاجم چلسی در سال 2016، موفق شد 25 گل برای این باشگاه به ثمر برساند. وی تا به اینجای فصل 13 گل برای تیم آنتونیو کونته به ثمر رسانده تا این تیم مقتدرانه در صدر جدول این فصل قرار بگیرد. کوستا به فرم خوبش بازگشته و گل های او در این فصل یکی از مهم ترین عوامل صدرنشینی آبی ها بوده است.

 

سرمربی: ادی هاو

کلودیو رانیری توانست با لسترسیتی یک قهرمانی فوق العاده به دست آورد. آنتونیو کونته در نیم فصل اول از فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و همراه با چلسی با پیروزی های پیاپی در صدر جدول قرار دارد اما عملکرد ادی هاو در نگه داشتن بورنموث در لیگ برتر و رساندن این تیم به رده دهم جدول یک دستاورد باورنکردنی بوده است.

 تیم منتخب سال ۲۰۱۶ لیگ جزیره+عکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489b7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانیری: از نظر روانی آماده بازی با چلسی نبودیم


رانیری: پس از یک شکست بد مقابل منچستر پیروزی خوبی کسب کردیم
باید ذهن‌ خود را پاک کنیم و به لیگ برتر بازگردیم