تاریخ انتشار: 1395/09/21 11:46
کد خبر: 243703

پورکیانی: روی حرف پورموسوی صحبت نمی‌کنم

قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: روی حرفی که سرمربی تیم زده صحبتی نمی‌کنم و هیچ وقت در حوزه فنی وارد نمی‌شوم.
پورکیانی: روی حرف پورموسوی صحبت نمی‌کنم

علی پورکیانی در مورد شکست یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل فولاد در دربی اهواز، گفـت: بازی بسیار خوب بود. در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و مستحق باخت نبودیم اما فوتبال همین است.

وی در مورد ناراحتی سیروس پورموسوی از عملکرد بازیکنان تیمش و اینکه گفته بازیکنان مغرور بودند، اظهار داشت: روی حرف سرمربی تیم صحبتی نمی‌کنم و هیچ‌وقت در حوزه مسائل فنی وارد نمی‌شوم.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد محرومیت هواداران استقلال خوزستان از انجام سه بازی بدون حضور تماشاگر، اظهار داشت: بعد از اینکه رای کمیته انضباطی اعلام شد درخواست تجدید نظرمان را به کمیته استیناف فرستادیم اما با گذشت دو بازی از این محرومیت جوابی نگرفتیم امیدواریم در بازی سوم بخشیده شویم تا هوادارانمان بتوانند به ورزشگاه بیایند.

پورکیانی در مورد اینکه چرا به مالزی سفر نکرده است، گفت: نیازی به حضور من نبود از طرف باشگاه بهمن روشنایی سرپرست، علیمراد سالاریفر مدیر رسانه‌ای و پزشک تیم به مالزی رفتند و کارهای مربوطه را انجام می‌دهند.

وی در مورد بحث جذب آلویس نانگ، عنوان کرد: این مسئله منتفی شد. نانگ مشکل پزشکی داشته که با اعلام این مسئله به باشگاه بحث جذب او منتفی شد.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد مباحث مالی، گفت: فعلا خبر جدیدی در این مورد مطرح نشده است. به ما قول دادند تا نیم فصل مشکلات را حل کنند.

پورکیانی در پایان در مورد بازی هفته چهاردهم تیمش مقابل گسترش، عنوان کرد: با تیم بزرگ و خوبی بازی داریم. حریفمان از مربی جوان و فهیمی برخوردار است. امیدوارم بتوانیم از سرمای تبریز گرمای پیروزی و نشاط را برای هوادارن‌مان به ارمغان بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489nqa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز استقلال