تاریخ انتشار: 1395/10/08 01:06
کد خبر: 239899

منتظر تماس پرسپولیسی ها برای مذاکره هستم

مدافع تیم سایپا می گوید که تعطیلات پی در پی لیگ برتر باعث کاهش کیفیت مسابقات در نیم فصل شده است
منتظر تماس پرسپولیسی ها برای مذاکره هستم

به گزارش فرتاک ورزشی،سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا در مورد شرایط این تیم در پایان نیم فصل و اینکه آیا فکر می کردند در پایان نیم فصل در چنین جایگاهی قرار بگیرند، گفت:

    به هر حال من خودم زمانی که به سایپا پیوستم با صحبت هایی که با بازیکنان دیگر داشتیم به این فکر می کردیم که برای کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی بجنگیم. ولی بعد از اینکه به بازی ها وارد شدیم و نتیجه لازم را نگرفتیم، کم کم انرژی منفی به تیم وارد شد. البته فکر می کنم همین الان هم دیر نشده و با یک پیروزی مقابل ماشین سازی می توانیم به شرایط خوبی دست پیدا کنیم.

کوروشی ادامه می دهد:

    در فوتبال این مسائل طبیعی است مثل سال گذشته چلسی که امسال نتایج خیلی خوبی می گیرد و همینطور پرسپولیس که با نتایج بد شروع کرد و تا کسب عنوان قهرمانی رفت. در مجموع امیدواریم که در ادامه بتوانیم با کسب نتایج مطلوب، روند خوب خود را آغاز کنیم.

سیامک کوروشی در مورد گمانه زنی هایی که در مورد حضور او در پرسپولیس به گوش می رسد و اینکه آیا پیشنهاد رسمی از این تیم داشته است، عنوان کرد:

    پرسپولیس هنوز به هیچ یک از بازیکنانی که مدنظر دارد پیشنهاد رسمی نداده است. چیزی که من در جریان هستم این است که در لیست خرید پرسپولیس حضور دارم. در حال حاضر هم منتظرم تا زمان بگذرد و بعد بتوانم تصمیم خوبی بگیرم.

مدافع تیم سایپا در مورد اینکه آیا در صورت پیشنهاد می تواند از سایپا جدا شود، بیان کرد:

    با توجه به قراردادی که دارم می توانم در صورت ارائه پیشنهاد جدا شوم.

مدافع سال گذشته تیم نفت تهران در مورد شرایط لیگ برتر در نیم فصل مسابقات گفت:

    تعطیلات زیادی در نیم فصل داشتیم که به یک سری از تیم ها ضربه زد و به برخی از تیم ها کمک کرد. تعطیلات زیاد باعث می شود که بازیکنان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و همین سبب می شود که بازیکنان به شرایط خوبی نرسند و عملکرد سینوسی داشته باشند. در مصاحبه های قبلی هم گفته بودم که ما با تعطیلی مسابقات لیگ را فدای تیم ملی کردیم، که البته ارزش این کار را هم داشت. از طرفی همانطور که دیدید بیشتر پیروزی ها ناپلئونی بود؛ به نظرم در کل سطح بالایی را شاهد نبودیم و امیدوارم در نیم فصل دوم با توجه به تعطیلات کمتری که وجود دارد، سطح بالاتری را شاهد باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/489rmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بمب اروپایی پرسپولیس دریک قدمی قرارداد با سرخ پوشان

جلد روزنامه پیروزی؛