تاریخ انتشار: 1402/03/24 22:14
کد خبر: 4427

پروژه جدید پی‌اس‌جی: این دو ستاره باید جذب شوند

ژروم روتن، ستاره سابق پی‌اس‌جی، می‌گوید اولویت پاری سن ژرمن در تابستان امسال به خدمت گرفتن ویکتور اوسیمن و برناردو سیلوا است.
پروژه جدید پی‌اس‌جی: این دو ستاره باید جذب شوند

بعد از جدایی چند ستاره بزرگ مثل لیونل مسی و سرخیو راموس از پاری سن ژرمن این باشگاه ثروتمند فرانسوی به دنبال جذب چند مهره بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی است به‌خصوص با توجه به اینکه احتمال جدایی نیمار و حتی شاید کیلیان امباپه هم وجود دارد.

ژروم روتن، ملی‌پوش سابق فرانسه که سابقه به تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن را دارد، در گفت‌وگو با RMC Sport مدعی است در حال حاضر اولویت‌های اصلی باشگاه پاریسی برای امسال تابستان جذب ویکتور اوسیمن از ناپولی و برناردو سیلوا از منچسترسیتی است.

1886144

پیش از این چند رسانه فرانسوی از جمله روزنامه اکیپ اعلام کرده بودند که مذاکرات گسترده‌ای بین پی‌اس‌جی و منچسترسیتی برای انتقال برناردو سیلوای پرتغالی به تیم فرانسوی در جریان است. آرام‌سی اسپورت می‌گوید مذاکرات با ویکتور اوسیمن و ناپولی هم آغاز شده است.

1880758

روتن در صحبت‌های خود با RMC Sport گفت: "پاری سن ژرمن فعلا دو اولویت دارد: اوسیمن و برناردو سیلوا. منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند پی‌اس‌جی برای خرید این دو ستاره از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و حاضر است قیمت را تا حد زیادی بالا ببرد. پاری سن ژرمن می‌داند که نیاز به جذب چند ستاره بزرگ دارد. مدیران باشگاه از این می‌ترسند که فصل آینده نتوانند حتی در لیگ فرانسه مدعی باشند و به خرید این دو بازیکن احساس نیاز می‌کنند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48adm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خریدهای بعدی گواردیولا چه کسانی هستند!؟