تاریخ انتشار: 1397/12/07 18:45
از مردم سیرجان عذرخواهی می‌کنیم؛
کد خبر: 108503

محسن آذرباد: برای لیگ برتری شدن به سیرجان آمدم و به هدفمان می‌رسیم

بهترین پاسور فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور معتقد است که گل گهر لیگ برتری خواهد شد.
محسن آذرباد: برای لیگ برتری شدن به سیرجان آمدم و به هدفمان می‌رسیم

 محسن آذرباد هافبک نفوذی تیم گل گهر سیرجان درخصوص بازی با مس رفسنجان گفت: نمی‌توانم بگویم که بازی خوبی بود زیرا ما با نتیجه بدی بازی را به پایان رساندیم. جایی که نباید اشتباه می‌کردیم، سهل انگاری کردیم و متاسفانه بازی مهمی را از دست دادیم.

آذرباد ادامه داد: ما مستحق چنین شکستی نبودیم. نبود چندین بازیکن کلیدی تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت سبب شد تا دست آقای بگوویچ در این بازی خالی باشد و نتوانیم خوب بازی کنیم. از مردم فوتبال فهم سیرجان نیز بابت این باخت بد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم انتقام این شکست را در بازی با قشقایی بگیریم.

وی در خصوص اینکه گل گهر می‌تواند لیگ برتری شود یا خیر گفت: ما گرچه دیروز باختیم اما سایر مدعیان نیز نتایج خوبی کسب نکردند. ما شانس اصلی صعود به لیگ برتر هستیم و این ما را به ادامه فصل امیدوار خواهد کرد. گرچه بازی مهمی را از دست دادیم اما قطعا ما لیگ برتری می‌شویم و با مردم سیرجان در پایان فصل جشن خواهیم گرفت.

هافبک گل گهر در خاتمه عنوان داشت: بازهم بابت این شکست بد از مردم سیرجان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌‌دهم که بازیکنان گل گهر انتقام این شکست را خواهند گرفت. ما برای لیگ برتری شدن اینجا گردهم آمدیم و شک نکنید تا هفته آخر برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید. این باخت باعث میشه تا ما گام بلندی برای صعود برداریم و به همه عوامل تیم نیز نیاز داریم چون پازل زمانی زیباست که تمام قطعاتش کنار هم کامل باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48aprw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم منتخب هفته سوم لیگ یک + پوستر
اختصاصی فرتاک ورزشی|