تاریخ انتشار: 1397/07/05 22:09
کد خبر: 128599

انصاری:دوست نداریم حسین را در این برهه از فصل از دست بدهیم

مدافع پرسپولیس فشردگی بازی های این فصل در لیگ برتر و آسیا را خطری بزرگ برای سلامتی بازیکنان دانست.
انصاری:دوست نداریم حسین را در این برهه از فصل از دست بدهیم

محمد انصاری دلیل اصلی مصدومیت هم تیمی خود را بازی های فشرده و پرشمار این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان دانست و ابراز امیدواری کرد که برای حسین ماهینی اتفاق تلخی رخ نداده باشد.

 

انصاری گفت:« حسین باید صبح فردا ام آر آی بگیرد و امیدوارم که برای او اتفاق بدی رخ نداده باشد چون اصلا دوست نداریم او را در این برهه از فصل از دست بدهیم».

 

او ادامه داد:« واقعا فشردگی بازی ها خیلی زیاد است و بازیکنان اصلا فرصت کافی برای استراحت ندارند . همین موضوع فشار زیادی به ما وارد می کند و نتیجه اش می شود اتفاقی که برای حسین ماهینی رخ داد».

 

مدافع پرسپولیس در ادامه راجع به این که دربی جذابی از کار در نیامد، تصریح کرد:« من به عنوان بازیکن نمی توانم بگویم دربی جذاب بود یا نه؟ تماشاگران و کارشناسان باید پاسخ بدهند اما من و سایر بازیکنان در زمین آن هم زیر بار این همه فشار تمام تلاش مان را برای بازی زیبا و نتیجه گرفتن انجام دادیم. قبول داریم دربی درگیرانه پربرخورد پیش رفت و هیچ کدام از تیم ها دوست نداشتند پاپس بکشند».

 

انصاری در پایان پیرامون این که با مصدومیت ماهینی باید در نقش دفاع وسط بازی کند، گفت:« تفاوتی نمی کند در چه پستی بازی کنم. هر کجا که مربی صلاح بداند بازی می کنم و مشکلی هم ندارم درست مثل خود حسین ماهینی که در این سال ها در هر پستی بازی کرده است. آرزو می کنم مشکل جدی برای ماهینی پیش نیامده باشد».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ba5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس_سپیدرود/وضعیت دو ستاره برانکو در هاله ای از ابهام