تاریخ انتشار: 1397/08/02 18:55
کد خبر: 124899

نام منشا و علیپور در تاریخ پرسپولیس ثبت می شود؟

اگر پرسپولیس قهرمان شود، بدون شک زوج خط حمله این تیم در میان برترین مهاجمان تاریخ باشگاه یاد خواهند شد.
نام منشا و علیپور در تاریخ پرسپولیس ثبت می شود؟

شب گذشته دو مهاجم تیم پرسپولیس نیز در کنار دیگر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و در راه غلبه بر السد، نمایش خوبی از خود ارائه کردند. منشا همچون دیگر بازی های آسیایی، بر توپ مسلط بود و نشان داد می‌تواند شانه به شانه بهترین های آسیا توپ بزند. او دوندگی بسیاری هم داشت اما  بعضی موارد تصمیم گیری های اشتباهش موقعیت را از تیم پرسپولیس گرفت. مهاجم شماره ۷۰ سرخ ها که آقای گل این تیم محسوب می شود، تلاش زیادی برای گلزنی کرد و در همان ابتدا فرصت گلزنی هم داشت اما موفق به این کار نشد و ضربه اش با برخورد به مدافع السد راهی کرنر شد.

اما دیدنی ترین تصویر از گادوین منشا نه در طول مسابقه بلکه در زمان خوشحالی بود. جایی که ستاره سیه چرده سرخ ها به سبک منحصر به فرد خود می‌رقصید و این کار را در چند گوشه ورزشگاه نیز تکرار کرد.

او که پاس گل زیبایی را برای نعمتی ارسال کرده بود، در تمرین با روحیه بالا حضور یافت و همچنین در کنار زوج فوتبالی اش، چنین تصویر جذابی را خلق کرد.

سال ها پرسپولیسی ها از فقدان مهاجم گلزن رنج می‌بردند و در چند نقطه مختلف اشپیتیم آرفی، رضا نوروزی و... نتوانستند مشکل خط حمله قرمزها را حل کنند تا این که از زمان برانکو ایوانکوویچ مهدی طارمی، علی علیپور و گادوین منشا در ترکیب این تیم دیده شده اند و هر سه بازیکنانی با کیفیت نشان داده اند.

حالا قهرمانی در آسیا می‌تواند علی علیپور و گادوین منشا را تا اوج قله های محبوبیت پیش ببرد و علی رغم تنها چند سال حضور در پرسپولیس، این دو را کنار مهاجم بزرگ تاریخ این باشگاه قرار دهد چرا که آن ها علی رغم موفقیت در عرصه های مختلف هیچگاه نتوانسته بودند با پرسپولیس قهرمان جام باشگاه ها یا لیگ قهرمانان شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bepl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الماس سیاه پرسپولیس به تنهایی جشن گرفت