تاریخ انتشار: 1395/12/16 10:48
کد خبر: 224927

سیمئونه: واقعاً فکر نمی‌کردم ۲۰۰ بازی در اتلتیکو مادرید مربیگری کنم

سرمربی روخی‌بلانکو با ابراز رضایت از برد ۳ بر صفر تیمش برابر والنسیا، اعتراف کرد هرگز تصور نمی‌کرد که روزی ۲۰۰ بازی قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا را هدایت کند.
سیمئونه: واقعاً فکر نمی‌کردم ۲۰۰ بازی در اتلتیکو مادرید مربیگری کنم

 تیم فوتبال والنسیا شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست و ششم لالیگا میزبانش والنسیا را 3 بر صفر شکست داد و به رده چهارم صعود کرد.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید که این دویستمین بازی‌اش به عنوان فرمانده قرمزوسفیدپوشان پایتخت اسپانیا بود، بعد از بازی گفت: من واقعاً تصور نمی‌کردم که روزی 200 بازی در اتلتیکومادرید مربیگری کنم. الان هم از وضعیتم در این تیم راضی‌ام. بازیکنانی دارم که 5 سال است با وجود تمام مشکلاتی که دارند، با جان و دل می‌جنگند و در این بازی هم دوباره نشان دادند چه تیمی هستند.

تنها چیزی که سیمئونه از مردانش برای هفته‌های آتی درخواست کرد، داشتن ثبات بیشتر در کسب نتیجه بود چرا که تیم او تنها 6 بازی از 13 بازی اخیرش را برده است.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو ادامه داد: امیدوارم به آن ثباتی که همیشه دنبالش بوده‌ایم دست پیدا کنیم. سوای بازی‌مان برابر بارسلونا که در آن هم بد کار نکردیم، عملکرد تیم در دیگر بازی‌ها قابل قبول بوده است. ما حالا داریم وارد مهمترین مقطع از فصل می‌شویم، جایی که هر بازی حکم یک فینال را دارد و باید دید که کدام تیم از همه قوی‌تر است.

برد قاطع اتلتیکومادرید برابر والنسیا، جبران تساوی هفته گذشته‌اش برابر دپورتیوو لاکرونیا بود که در آن بازی فرناندو تورس را هم به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه سر از دست داد.

سیمئونه تأکید کرد: بعد از بازی پنجشنبه، ما به خوبی آماده شدیم و واکنش خوبی هم از نظر فیزیکی هم ز نظر روانی نشان دادیم. می‌دانستیم که چه کاری باید انجام دهیم. در همان نیمه اول به والنسیا ضربه زدیم و امکانش بود که گل‌های بیشتری هم بزنیم. در نیمه دوم هم داستان همین بود چون یک بازی بسیار کامل ارائه کردیم.

قرار گرفتن یانیک کارسکو، بال چپ اتلتیکو مادرید در پستی غیر تخصصی سوژه آخرین سؤالی بود که از سیمئونه پرسیده شد و او در پاسخ عنوان کرد: هدفی که از قراردادن کاراسکو در سمت راست میدان دنبال می‌کردیم، این بود که فکرمی‌کردیم او می‌تواند برای خوسه لوئیس گایا دردسر بسازد. در آن منطقه از میدان ما بازی مستقیمی ارائه کردیم.

اتلتیکو مادرید یک هفته تمام فرصت استراحت دارد تا خودش را برای بازی شنبه هفته آینده در خانه گرانادا آماده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d5mw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ویارئال و بارسا / جدال انریکه واسکریبا در ال مادریگال