تاریخ انتشار: 1395/12/01 21:23
کد خبر: 227975

می دانستم که می توانیم دربی را ببریم/ در لیگ قهرمانان با دست پر به ایران برخواهیم گشت

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران می گوید تیم محبوبش در آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.
می دانستم که می توانیم دربی را ببریم/ در لیگ قهرمانان با دست پر به ایران برخواهیم گشت

با کاوه رضایی درباره شهرآورد، بازی با الاهلی و... حرف زدیم، بخوانید.

* چرا از صحبت کردن حتی در میکسدزون هم گریزان هستی؟

اهل دوری از رسانه نیستم، می‌دانم بازیکن تیم پرطرفدار باید پاسخگو باشد، برای همه افراد در هر محیطی احترام قائل بوده و هستم ولی چند مرتبه اذیت شدم و تصمیم گرفتم همه تمرکزم داخل مستطیل سبز باشد.

* چرا؟

حقیقتاً چند مرتبه که صحبت کردم حرف‌هایم آن طور که گفته بودم منتشر نشد و طبعاً ایجاد اشکال کرد و باید کلی انرژی می‌گذاشتم تا ثابت کنم چنین حرفی نزده‌ام، پس به خودم گفتم وقتی می‌توانم با سکوت مانع آزار خودم و احیاناً دیگران شوم چرا سکوت نکنم؟ به عنوان بازیکن تمام انرژی‌ام را داخل زمین خرج می‌کنم و حواسم به کارم در زمین است.

* اوضاع استقلال چطور است؟

خوشبختانه در این هفته‌ها شرایط خوب بوده، عملکرد و نتایج برای اعضای تیم و هواداران رضایتبخش است. باید با هوشیاری همین مسیر را ادامه دهیم و بتوانیم موفقیت‌هایمان را بهبود ببخشیم. باید دست در دست هم یکدل جلو برویم چون هنوز راه زیادی در پیش پای ما مانده است.

* قبل از بازی با پرسپولیس چه احساسی داشتی یا شفاف‌تر بپرسیم چقدر نگران بودی؟

همیشه سعی کرده‌ام منطقی فکر کنم چون خیلی مسائل بر منطق استوار است و به صورت کلی تفکر و اقدام غیر منطقی سرانجام ندارد. من شخصاً به این مسابقه خوشبین بودم حتی زمانی که گل خوردیم به خودم می‌گفتم نتیجه بازی را باید عوض کنیم چون توانش را داریم. تغییر دادن نتیجه مسابقه نیاز به تلاش و دقت داشت که با اقدام همه اعضای تیم محقق شد و این پیروزی شیرین‌ترین اتفاقی بود که در هفته‌ها یا ماه‌های گذشته می‌توانست رقم بخورد.

* یادت هست بعد از پایان بازی اولین نفر چه کسی به تو تبریک گفت؟

قبل از بازی مطابق معمول از پدر و مادرم خواستم برایم دعا کنند، بعد از مسابقه هم با آنها صحبت کردم و خیلی از دوستانم با خوشحالی در تماس‌های مختلف تبریک گفتند. خوشبختانه این برد در تیم استقلال ایجاد تغییر یا به تعبیری غرور نکرد و در بازی خارج از خانه مقابل تیم خوب ذوب‌آهن هم به پیروزی رسیدیم.

* برخورد طرفداران ذوب‌آهن برایت قابل پیش‌بینی بود؟

بله، ارتباطی دوستانه و دوطرفه است. روزهای خوبی در ذوب‌آهن داشتم و تماشاگران اصفهانی به من محبت داشتند و بنده هم طبق وظیفه از آنها قدردانی کردم.

* درباره بازی با الاهلی امارات چه دیدگاه و صحبتی داری؟

به طور قطع برای گرفتن 3 امتیاز در امارات وارد میدان می‌شویم و تیم خوب، پرانرژی و با انگیزه استقلال قدرت لازم را برای کسب پیروزی برابر الاهلی و سپس التعاون عربستان داراست و امیدوارم با کسب 6 امتیاز به تهران برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dmow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پس از النصر، طارمی به دنبال گلزنی به الهلال