تاریخ انتشار: 1402/04/18 17:44
کد خبر: 3003

سامره: تغییر و تحولات در استقلال دیر و بد موقع بود/ خطیر با مشکلات باشگاه ناآشنا نیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه تغییر و تحولات در استقلال دیر و بد موقع بود، ولی امیدواریم اتفاقات خوبی با حضور علی خطیر بیفتد.
سامره: تغییر و تحولات در استقلال دیر و بد موقع بود/ خطیر با مشکلات باشگاه ناآشنا نیست

 علی سامره در حاشیه مراسم قرعه‌کشی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال درباره انتخاب علی خطیر به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال، اظهار داشت: به علی خطیر خوش‌آمد می‌گویم. او جزو کسانی است که در استقلال کار کرده و با مشکلات آشناست. هر چند زمان کمی داریم، ولی امیدوارم با توانمندی خطیر و کسانی که برای استقلال تصمیم‌گیری کرده‌اند، کارها زودتر پیش برود و همانطور که قول دادند و 48 ساعته تکلیف مدیرعامل مشخص شد، به استقلال کمک کنند. ما مدیون و بدهکار مردم و برابر آنها مسئول هستیم. هر چند تغییر و تحولات دیر و بد موقع بود، ولی امیدواریم اوقات خوبی برای استقلال رقم بخورد.

وی در مورد جلسه امروزش با خطیر در باشگاه استقلال تصریح کرد: ما از سال گذشته مشکلاتی مثل عدم پرداختی به بازیکنان و تمدید قراردادها داریم. متأسفانه یک هفته طلایی را در نقل‌وانتقالات از دست دادیم، ولی استارت کارها خورده است و امشب یا فردا نیز جلسه خوبی بین جواد نکونام و خطیر برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع به جذب بازیکنان مدنظر نکونام هم خاطر نشان کرد: اجازه بدهید علی خطیر درباره این مسائل صحبت کند. ایشان کم و بیش در جریان اتفاقات مسائل هست. خطیر ناآشنا به فوتبال و استقلال نبود و جزو بهترین گزینه‌های وزارت ورزش.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jjl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی خطیر رسماً سرپرست مدیرعاملی استقلال شد