تاریخ انتشار: 1398/10/12 13:10
کد خبر: 76027

سردار آزمون:اشتباه نکنید؛ من لاکچری نیستم

سردار آزمون می‌گوید به ماریا مدلی که قرار بود جام جهانی را قرعه کشی کند، توصیه کرد و درباره پوشش راهنمایی داد تا مراسم در ایران هم پخش شود.
سردار آزمون:اشتباه نکنید؛ من لاکچری نیستم

سردار آزمون شب گذشته در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. او که در روز تولدش نیز قرار گرفت، 30 دقیقه با مدیری به گفت و گو نشست و به سوالات او پاسخ داد که در ادامه بخشی از این گفتگو را می‌خوانید.

 

* خیلی به خانواده وابسته هستی، این از کجا می‌آید؟

موقعی که من به دنیا آمدم، قطعا اولین نفر مادرم است که سختی می‌کشد. بیشترین علاقه زمانی آمد که من 17 ساله بودم و مادر یکی از دوستانم فوت شد و من حرف های دوستانم را شنیدم و بیشتر قدردان مادرم شدم و هرجا هم بروم او را می‌برم.

 

* درباره مردم ترکمن بگو.

مردم ترکمن خیلی مهمان نواز و مظلوم هستند. آنجا استعدادهای زیادی در فوتبال، والیبال، بسکتبال و... وجود دارد و عاشق اسب هم هستند.

 

* کسب و کار اصلی ترکمن ها از چیست؟

ترکمن ها در هر خانواده یک اسب دارند و سرمایه اصلی است. با اسب می‎‌شود پول درآورد و بیشتر کسب و کارشان از اسب است.

 

* نمیترسی که برچسب لاکچری بودن به تو بخورد؟

من الان 24 سالم است، از اول من هیچ وقت از پدرم پول نگرفتم و هر پولی درآوردم با زور خودم درآوردم. من تمام پول را برای لاکچری بودن استفاده نمی‌کنم و چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که کاری که می‌توانم را انجام دهم. اما می‌بینید که توی اینستاگرام هم عکسی را نمی‌گذارم که مردم را آزار دهد.

 

* چرا والیبالیست نشدی؟

پدرم هیچ موقع دوست نداشت من والیبالیست شوم، من حتی تیم ملی نوجوانان هم رفتم. اما میگفت قدر تو را در والیبال نمی‌دانند و با من خیلی کار کرد تا به فوتبال بروم.

 

* اگر فوتبالیست نمی‌شدی چه کاره می‌شدی؟

هرکاری که می‌توانستم در آن پول شریف به دست بیاورم، آن را انجام می‌دادم.

 

* تو با مدلی که قرعه کشی جام جهانی را انجام داد صحبت کردی که لباس قابل پخش بپوشد؟

نه اینطور صحبت نکردم، ماریا از من سوال کرد که چون پوشش مجری نامناسب بود پخش نکردند. من گفتم چقدر خوب که این را فهمیدی. در ایران بعضی جاهای محروم هستند که پنج خانواده از یک تلویزیون می‌بینند که ببینند ایران در کدام قرعه است و او هم عاقل بود.

 

* چرا در روسیه مانده ای؟

من اول که به روسیه آمدم با هدف آمدم که یکهو جایی نروم که فوتبالم نابود شود. من با بزرگان فوتبال، مدیربرنامه و خانواده ام جلسه داشتم که بعد از این تیم ها چه تیمی مناسب است. الان به زنیت رسیده ام که تهِ تیم های روسیه است و جزو ثروتمندترین های روسیه هم هست. من 2.5 سال با زنیت قرارداد دارم.

 

* از انگلیس پیشنهاد داری؟

وقتی در رستوف بودم پیشنهاد از لیورپول آمد اما مربی صلاح ندانست که بروم. گفت که کار کن و فیزیکت را بالا ببر و در آینده برو.

 

* از اوضاع فوتبال ایران بگو.

من با استقلال و پرسپولیس کاری ندارم. من چون در تیم ملی هستم می ‌توانم این انتقاد را داشته باشم که وقتی ما پول نداریم مربی را با این حقوق بگیریم، چرا قرارداد بستیم؟ ما تیم اول آسیا بودیم که در این 2-3 ماه هدر رفت و این برای آبروی ایران خوب نیست. امیدوارم با نظم بیشتر تیم ملی هم مثل دفعه قبلی به جام جهانی صعود کند. من تعجب می‌کنم که وقتی پولی نیست، چرا با مربی قرارداد می‌بندند. پیشکسوتان ایران هم هستند که می‌توانند به ما کمک کنند و انشالله این اتفاق بیفتد.

 

* نظرت درباره بازیگری چیست؟

اصلا بلد نیستم. مثل این که به شما بگوییم بیا فوتبال بازی کن! بلد نیستید... من یک بار بازیگری کردم در همین فیلم سریک که برای من بس است. واقعا استعدادش را ندارم.

 

* فقط با بله یا خیر باید به این سوالات پاسخ بدهی.

- آیا تا حالا از جیب پدرت پول برداشتی؟ خیر.

- تا حالا از اردوی تیم ملی یواشکی رفتی؟ خیلی.

- تا حالا شب یک بازی مهم تا نصفه شب در گوشی بودی؟ خیر.

- تا حالا دست به یکی کردی که به کسی پاس ندهی؟ خیلی خیر!

- تا حالا با بازیکنان گنگ شدی که ربی را هوا کنید؟ بله.

- تا حالا از موقعیتت سو استفاده کرده ای؟ خیر.

- تا حالا کتک کاری کرده ای؟ بله.

- تا حالا با آیدی ناشناس زیر پست کسی رفتی فحش بدهی؟ خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jmwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهران مدیری : جای عادل فردوسی پور همچنان خالی است