تاریخ انتشار: 1399/09/18 22:02
کد خبر: 49051

و بالاخره بازگشت راموس به لیست رئال

لیست رئال مادرید برای مسابقه فردا شب برابر مونشن گلادباخ اعلام شد.
و بالاخره بازگشت راموس به لیست رئال

 شاگردان زین الدین زیدان فرداشب در جدالی حیاتی و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان بروسیا مونشن گلادباخ خواهند بود؛ مسابقه ای که پیروزی در آن حتی می تواند به صدرنشینی رئال مادرید در گروه و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منجر شود؛ البته رئال در صورتی به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد که علاوه بر پیروزی مقابل گلادباخ، شاختار نیز در بازی همزمان موفق به شکست اینتر نشود.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد رئال مادرید در بازی‌های قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی به دست نیاورد و کار این تیم برای صعود به روز آخر کشیده شود غیبت کاپیتان این تیم یعنی سرخیو‌راموس بود که اخیراً در رقابت‌های لیگ ملت های اروپا و در جریان بازی تیم ملی اسپانیا برابر آلمان دچار مصدومیت شد.

ال کاپیتانو طی هفته‌های گذشته ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و اکنون لیست رئال مادرید برای مسابقه فردا شب برابر گلادباخ در حالی منتشر شده که نام سرخیو راموس نیز بالاخره در آن مشاهده می‌شود؛ موضوعی که قطعاً برای زیدان و تیمش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. همچنین دنی کارواخال نیز مشکلی برای مسابقه فردا نخواهد داشت.

این در حالی است که مارتین اودگارد، لوکا یوویچ، فدریکو والورده، ماریانو دیاز و ادن هازارد به دلیل مصدومیت غایب هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lzlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: اخراجم به صلاح باشد رئال تعلل نمی‌کند