تاریخ انتشار: 1396/11/02 13:46
کد خبر: 163575

آرسن ونگر: ما به از دست دادن ستارگان مان عادت داریم

سرمربی آرسنال اعتقاد دارد مسائل مالی در تصمیم ستاره این تیم برای پیوستن به منچستریونایتد نقش داشته است.
آرسن ونگر: ما به از دست دادن ستارگان مان عادت داریم

 آرسن ونگر در جدیدترین اظهارات خودش درباره معاوضه الکسیس سانچز ۲۹ ساله که قراردادش در پایان فصل به اتمام می رسید با هنریک مخیتاریان عنوان کرده پول نقش بزرگی در تصمیم ستاره شیلیایی برای باقی نماندن در آرسنال ایفا کرد.

ونگر به نقل از Sky Sport گفته:

    نمی توانم کسی را که تصمیم به ترک آرسنال می گیرد درک کنم اما ۳۰ سال تجربه در این حرفه به من چیزهای زیادی را درباره انسان ها آموخته است. این شاید آخرین قرارداد حرفه ای سانچز باشد برای همین می توانم تا حدی تصمیمش را درک کنم. ما تمام تلاش خودمان را برای راضی کردن او به تمدید قرارداد کردیم اما حتی منچسترسیتی هم نتوانست با سانچز به توافق برسد. برای همین ما واقعا شانسی برای تمدید قرارداد او نداشتیم.

    باید بهترین راه حل را در این شرایط پیدا می کردیم و راه حل این بود که پس از دست دادن یک بازیکن بزرگ بتوانیم جانشینی خوبی برای او پیدا کنیم. در آینده مشخص می شود که معاوضه سانچز با مخیتاریان تصمیم درستی بود یا خیر. ما قصد جذب بازیکنان دیگری را هم داریم.

    آینده نامعلوم سانچز روی رختکن تیم تاثیر گذاشت. ما به از دست دادن ستارگان مان عادت داریم اما این نامطمئنی روی بازیکنان تاثیر گذاشت و جو رختکن در بعضی شرایط لذت بخش نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mkwn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ونگر تایید کرد: معاوضه سانچز و مخیتاریان نهایی می شود