تاریخ انتشار: 1396/01/26 20:09
هواداران واقعی تراکتوربه هادی نوروزی فحاشی نمی‌کنند
کد خبر: 216903

سیدجلال حسینی: این قهرمانی خیلی چسبید

کاپیتان سرخپوشان اکنون با پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر جزو باافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود و از این اتفاق و کسب عنوان قهرمانی به همراه پرسپولیس خوشنود است.
 سیدجلال حسینی: این قهرمانی خیلی چسبید

سیدجلال حسینی توانست به همراه پرسپولیس با کسب عنوان قهرمانی، پنجمین عنوان برتر خود را در فوتبال ایران به دست بیاورد. او در خصوص جدال برابر ماشین سازی که با حواشی عجیبی نیز همراه بود گفت: این قهرمانی خیلی به همه ما چسبید و آن قهرمانی را تقدیم خانواده مرحوم هادی نوروزی و هواداران می‌کنم.

وی در خصوص اتفاقات تلخ این دیدار نیز گفت: نمی‌توانم بگویم اتفاقات امروز توسط طرفداران تیم تراکتورسازی بود چرا که هواداران تیم تراکتورسازی از این موضوع جدا هستند.

سیدجلال حسینی با ناراحتی از فحاشی صورت گرفته در این دیدار فوتبالی گفت: من 15 سال پیش با ملوان به این ورزشگاه آمده بودم شرایط تراکتورسازی و طرفدارانش با نفرات حاضر در ورزشگاه امروز فرق می‌کرد. امروز نمی‌دانم این بحث از کجا آمده بود و رفتار خوبی را از خود نشان ندادند.

کاپیتان سرخپوشان با واکنش نسبت به فحاشی صورت گرفته در خصوص کاپیتان ابدی این تیم گفت: این هواداران را جدا از هواداران تراکتور می‌دانم و توهین به هادی نوروزی امروز ما را ناراحت کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ndzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت سیدجلال حسینی