تاریخ انتشار: 1396/01/11 18:24
حاشیه دیدار استقلال خوزستان - ذوب‌آهن
کد خبر: 220203

حضور محرومان استقلال خوزستان در جایگاه ویژه و صحبت تلفنی پورموسوی/ بنر اهوازی‌ها برای حمایت‌ از خوزستانی‌ها!

سرمربی تیم استقلال خوزستان به همراه بازیکنان محروم این تیم از جایگاه ویژه دیدار استقلال خوزستان - ذوب‌آهن را تماشا می‌کنند.
 حضور محرومان استقلال خوزستان در جایگاه ویژه و صحبت تلفنی پورموسوی/ بنر اهوازی‌ها برای حمایت‌ از خوزستانی‌ها!

تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

*برخی از هواداران تیم استقلال اهواز در ورزشگاه حضور دارند و با در دست داشتن بنرهایی، به حمایت از تیم استقلال خوزستان می‌پردازند.

*پیش از آغاز بازی، رشید مظاهری به سمت نیمکت تیم استقلال خوزستان رفت و مورد استقبال کادر فنی تیم میزبان قرار گرفت. همچنین علی‌اصغر عاشوری و وحید شیخ‌ویسی نیز به سمت نیمکت تیم ذوب‌آهن رفتند و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش‌وبش کردند.

*مهدی مومنی، آلویس نانگ، فرشید سالاروند و ابوالفضل اعلایی به همراه اکبر پورموسوی، محرومان تیم استقلال خوزستان هستند که از جایگاه ویژه، دیدار تیم‌شان مقابل ذوب‌آهن را تماشا می‌کنند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه از سوی بلندگو، هزار نفر اعلام شد. این در حالی است که تماشای این دیدار برای هواداران رایگان بود.

*سیروس پورموسوی، سرمربی تیم استقلال خوزستان که از جایگاه ویژه دیدار استقلال خوزستان - ذوب‌آهن را تماشا می‌کند، در دقایق پایانی مسابقه با تلفن صحبت و به نظر می‌رسد نکاتی را به نیمکت انتقال می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ngal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن در اندیشه فرار از بحران در دیار کارون
پیش بازی؛

پرونده سلطان قابوس با شکست بسته شد
کسب 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن؛