تاریخ انتشار: 1396/02/27 10:50
کد خبر: 210299

پرسپولیس به این دلایل بهتر است که طارمی را بفروشد!

با وجود آنکه پرسپولیس سخت به طارمی نیاز دارد اما به چند دلیل بهتر است که مدیران تیم سرخ پوش پایتخت به دنبال فروش آقای گل خود در دو فصل اخیر باشند.
پرسپولیس به این دلایل بهتر است که طارمی را بفروشد!

مهدی طارمی عملکرد بسیار خوبی در پرسپولیس داشته است. او دو فصل قبل توانست با زدن 16 گل به عنوان آقای گل لیگ انتخاب شود همچنانکه در فصل قبل هم که چند روز پیش به پایان رسید توانست این بار با زدن 18 گل آقای گل را به دست آورد تا نشان دهد که در اوج آمادگی خود به سر می برد و یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است.

درخشش در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا مهاجم آینده دار و بااستعداد فوتبال اروپا با چند پیشنهاد خوب اروپایی مواجه شود.

هر چند پرسپولیس به طارمی نیاز دارد و برانکو علاقه زیادی دارد تا این مهاجم گلزن خود را حفظ کند اما برای طارمی بهتر است که تیم بزرگ پایتخت را ترک کند و یا به عبارت دیگر باشگاه پرسپولیس بهتر است که طارمی را بفروشد چرا که این بازیکن یک سال دیگر قرارداد دارد و بدون اجازه باشگاه نمی تواند راهی تیم دیگری شود.

پرسپولیس به چند دلیل بهتر است که طارمی را بفروشد:

نخست اینکه قیمت طارمی با توجه به آمادگی بالایی که دارد زیاد است و پرسپولیس می تواند با پول فروش او چند تغییر اساسی در تیم خود به وجود آورد و مشکلات مالی اش را تا حدودی برطرف کند.

دوم اینکه طارمی با حضور در فوتبال اروپا تجربه زیادی کسب می کند و این تجربه برای او که در آستانه جام جهانی بسیار مفید خواهد بود و او را امیدوار به حضور در ترکیب اصلی ایران در جام جهانی 2018 خواهد کرد. کی روش نشان داده که به بازیکنانی که در فوتبال اروپا بازی می کنند اهمیت زیادی می دهد. با توجه به درخشش رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد و حتی جهانبخش برای طارمی بهتر است که راهی فوتبال اروپا شود تا نظر مثبت کی روش را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی جلب کند.

سوم اینکه با آمدن گادوین منشا به پرسپولیس طارمی ممکن است که در صورت از دست دادن فرصت های زیاد نیمکت نشین شود و حتی آقای گلی را به منشا بدهد و طبیعی است که جاه طلبی مهاجم بوشهری سرخ پوشان او را در چنین حالتی راضی نخواهد کرد. طبیعی است که او با آمدن منشا زنگ خطر را احساس کند و استرس داشته باشد و در چنین حالتی نمی تواند تمرکز لازم را در میدان داشته باشد و این به ضرر او خواهد شد.

بنابراین بهتر است که مدیران پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی به دنبال ترانسفر طارمی به یک تیم خوب باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48njqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتر است طارمی از پرسپولیس جدا شود!