تاریخ انتشار: 1396/01/28 15:03
کد خبر: 216499

رئال و اتلتیکو صعود می کنند؛ بارسا حذف خواهد شد

در بنگاه های شرط بندی امیدها به جبران بارسلونا برابر یوونتوس اندک است ولی صعود رئال و اتلتیکو به نیمه نهایی را به بسیار محتمل دانسته اند.
رئال و اتلتیکو صعود می کنند؛ بارسا حذف خواهد شد

 فردا رئال مادرید در برنابئو میزبان بایرن مونیخ است و باید از برتری 1-2 بازی رفت خود دفاع کند. در سوی دیگر بایرنی ها که لواندوفسکی را رها شده از بند مصدومیت می بینند، امیدوار هستند تا بتوانند شکست دور رفت را جبران کرده و با حذف رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند.

فردا همچنین اتلتیکو مادرید نیز در زمین لسترسیتی به میدان خواهد رفت؛ در حالی که بازی رفت را با پیروزی 1-0 پشت سر گذاشته است. تیم دیگو سیمئونه در آستانه سومین صعود خود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ در 4 سال اخیر است.

دیگر تیم اسپانیایی یعنی بارسلونا نیز چهارشنبه در نوکمپ میزبان یوونتوس خواهد بود؛ در حالی که بازی رفت را 3-0 در تورین باخته است. آبی اناری ها باید با اختلاف 4 گل بر یوونتوس پیروز شوند تا به نیمه نهایی صعود کنند.

 

در حال حاضر احتمال صعود رئال به دور بعد 1.2 به 1 است و شانس بایرن 4.33 به 1.

برای اتلتیکو مادرید شانس صعود 1.11 به 1 پیش بینی شده در حالی که احتمال صعود لسترسیتی 6.5 به 1 است.

برای بازی بارسا-یوونتوس نیز شانس صعود تیم ایتالیایی بیشتر پیش بینی شده است: 1.14 به 1 در برابر شانس 6 به 1 بارسا. هرچند برای بازی چهارشنبه، شانس برتری بارسا بسیار بالاتر از یووه در نظر گرفته شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nnpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


په په ال کلاسیکو را از دست داد