تاریخ انتشار: 1396/01/16 09:58
کد خبر: 219299

پادرمیانی کریمی و ابراهیمی برای بخشش نورافکن

پادرمیانی کریمی و ابراهیمی برای بخشش نورافکن

اخراج موقت امید نورافکن، سوژه اصلی این روزهای استقلال است. امروز اما دو بازیکنی که با او به مشکل خوردند تا اتفاقات بعدی رقم بخورد، درباره درگیری شان توضیح دادند و از منصوریان خواستند نورافکن را ببخشد.

علیرضا منصوریان در برنامه نود اعلام کرد به جز درگیری نورافکن بعد از تعویض با یعقوب کریمی، او در جریان بازی هم با امید ابراهیمی درگیر شده است:«نورافکن قبل از یعقوب کریمی در داخل زمین با امید ابراهیمی درگیری داشت و به همین دلیل تعویضش کردم».

امید ابراهیمی ضمن تکذیب درگیری اش با نورافکن از منصوریان خواسته با بخشیدن او موافقت کند. او در صفحه اینستاگرامش نوشته:«سلام به همه هواداران عزیزمان. خواستم یه توضیح بدم درباره مشکل به وجود آمده. اینکه منو امید با هم یقه به یقه شدیم اصلا صحت نداره و یه ناراحتی به وجود آمد که اونم تممم شد. این ناراحتی ها فقط و فقط به خاطر منافع تیم و موفقیت تیم هست چیز دیگه نیست. ایشالا با درایت آقای منصوریان و مهدی و خسرو مشکل امید هم حل میشه و برای سربلندی استقلال همه با هم میجنگیم».

یعقوب کریمی هم امروز از منصوریان خواسته نورافکن را ببخشد:«مسئله خاصی نبود. امید تعویض شد و آن لحظه خستگی داشت. اتفاقی افتاد که تمام شد و رفت. به عنوان بزرگترهای تیم باید کمک کنیم تا این جوانان در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و موفق شوند. از آقای منصوریان به عنوان سرمربی استقلال تشکر می ‌کنم و می ‌خواهم به دلیل اینکه شنیده ‌ام تولد امید نورافکن یکی، دو روز آینده است، او را ببخشد تا به تمرینات برگردد. امید نورافکن فوتبالیست با استعدادی است و حالا می‌ خواهم اگر امکان دارد بخشیده شود. او هم به هر حال جوان است و شاید در این سن اشتباهی کند. درباره این ماجرا هم وقتی من شنیدم که به امید ابراهیمی به عنوان یک بازیکن بزرگ توهین شده، پیگیر ماجرا شدم و باعث ناراحتی ام شد. با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکل حل شود».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48np9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاجعه در استقلال؛ پایان قرارداد 11 مهره تاثیرگذار آبی پوشان پایتخت