تاریخ انتشار: 1396/01/16 21:47
بعد از نامه به ریاست جمهوری
کد خبر: 219075

دومین حمله مستقیم جلالی به برانکو

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان مسابقه مقابل پرسپولیس به نوعی اشتباهات داوری و فضای ایجاد شده توسط این باشگاه را عامل اصلی شکست تیمش ارزیابی کرد.
دومین حمله مستقیم جلالی به برانکو

 این درشرایطی بود که برانکو سرمربی پرسپولیس با عصبانیت در پاسخ به جلالی گفت: قرمزها حتی یک امتیاز اهدایی از سوی داوران نیز نداشته اند.

در این بین این مصاحبه جلالی هواداران فوتبال را به یاد نامه مشهور او به محمود احمدی نژاد پیش از مسابقات جام جهانی 2006 انداخت که جلالی حضور مربیانی مثل برانکو در ایران را باج دادن به خارجی ها ارزیابی کرد و از رئیس جمهوری خواست به مربیان ایرانی فضای بیشتری برای کار بدهند.

این نامه جلالی در زمان خود با واکنش رسانه ای تندی مواجه شد چراکه بسیاری از نویسنده های فوتبال ایران عقیده داشتند سرمربی فعلی پیکان که البته نشان داده دغدغه زیادی به افزایش سطح کیفی فوتبال در ایران دارد در عین حال برای گسترش بازار کار مربیان ایرانی تلاش می کند و با این نامه مانع از بهبود کیفی فوتبال ایران در سطح مربیگری می شود.

جلالی که امروز تیمش مقابل پرسپولیس در نیمه اول نمایش خوبی داشت در نیمه دوم بعد از گل علی علیپور چندان خوب بازی نکرد و اگر بی دقتی پرسپولیسی ها نبود گل دوم و شاید گل های بعدی خیلی زودتر از راه می رسید اما پاس های اشتباه مکرر پرسپولیس این موقعیت را به پیکان داد تا قبل از گل مهدی طارمی فرصت هایی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند و حتی به گل تساوی فکر کند که در نهایت ضربه طارمی کار را برای پرسپولیس تمام کرد.

نکته عجیب در مصاحبه جلالی بی انصافی او در تحلیل بازی رو به جلو و تهاجمی پرسپولیس در طول مسابقه است که اگرچه کیفیت همیشگی را نداشت اما به هرحال سرخ ها با شرایط میزبانی برای جبران شکست نفت به هر آب و آتشی زدند و با وجود همه کمبودها روی نیمکت توانستند بردی با ارزش را به دست بیاورند. پرسپولیس که در این فصل بهترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران بوده به نظر به دلیل پیشرفت فنی قابل توجه از زمان برانکو باید مورد توجه و تکریم سایر مربیان فوتبال ایران نیز قرار بگیرد و روش این باشگاه برای بهبود شرایط فنی بعد از سال ها افت مورد توجه مدیران و مربیان فوتبال ایران باشد نه اینکه با مصاحبه های مثل این به قصد توجیه کار را به جایی ببریم که عملکرد فنی یک مربی یا یک مجموعه زیر سوال برود.

گفت و گوی جلالی در حال حاضر با واکنش تند هواداران پرسپولیس همراه شده و سرمربی پیکان که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشته و خود نیز از کسانی است که باید مورد تشویق قرار بگیرد حالا نقدهای صریحی را تحمل خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nprl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جلالی: شکست دادن استقلال کار ساده‌ای نیست/ روی ذهن منشا کار کرده‌اند

امیر حسین صادقی یک دبل فوق العاده داشت!