تاریخ انتشار: 1395/08/11 14:39
کد خبر: 251527

واکنش افشارزاده به بند جنجالی قرارداد کاوه رضایی

سرپرست پیشین باشگاه استقلال به بند جنجالی قرارداد مهاجم کنونی این تیم واکنش نشان داد
واکنش افشارزاده به بند جنجالی قرارداد کاوه رضایی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،دو روز پیش مدیر برنامه‌های کاوه رضایی مدعی شد این بازیکن از لیگ چین پیشنهاد دارد و قرار است پس از دیدار مقابل تیم فوتبال مس کرمان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، از استقلال جدا شود.

وی معتقد بود بندی در قرارداد مهاجم شماره 9 استقلال وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت پرداخت 250 هزار دلار در هر مقطعی از فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود. هر چند مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند رضایی تا پایان نیم‌فصل نمی‌تواند از این تیم جدا شود اما علیرضا منصوریان در نشست خبری صحبتی عجیب را مطرح کرد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری گفت: «به غیر از کاوه رضایی 9 بازیکن دیگر هم می‌توانند تا دو هفته دیگر آزاد شوند.» شنیده می‌شود بندی در قرارداد رضایی وجود دارد که در صورت عدم دریافت مبلغی از قراردادش تا زمان مشخص، می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرف فسخ کند.

این مسائل باعث شده انگشت اتهامات به سوی بهرام افشارزاده نشانه برود. قراردادهای بازیکنان کنونی استقلال در زمان سرپرست وقت باشگاه استقلال به امضا رسید.

افشارزاده در گفت‌وگویی کوتاه با میزان، در این باره اظهار داشت: در حال تنظیم بیانیه‌ای هستم تا در مورد تمام این مسائل شفاف‌سازی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48o6da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبالیست ایرانی در راه چین +عکس