تاریخ انتشار: 1395/07/14 02:05
کد خبر: 257603

یک سوال از سرمربی استقلال/ صندلی قرمز را باور کنیم یا این مثال‌ها را؟

یک سوال از سرمربی استقلال/ صندلی قرمز را باور کنیم یا این مثال‌ها را؟

یکی از اولین خبرسازی‌های علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، مربوط به زمانی می‌شد که او برای تحلیل مسابقات یورو2016 به شبکه سوم دعوت شد. اتفاق عجیب وقتی رخ داد که علیمنصور در این برنامه زنده تلویزیونی از نشستن روی صندلی قرمز خودداری کرد تا دل هواداران استقلال را به دست بیاورد. حالا بگذریم که تازگی‌ها بعضی از هواداران پرسپولیس به رنگ قرمز اسم منصوریان روی تابلوی رستوران‌هایش گیر داده‌اند و این موضوع را در تناقض با داستان صندلی قرمز دانسته‌اند!

سوژه جالب‌تر اما این است که منصوریان در خلال مصاحبه‌هایش در طول این چند ماه، کلی مثال پرسپولیسی زده تا نشان بدهد هر کجا به نفعش باشد و موقعیت ایجاب کند، بلد است از اردوگاه رقیب سنتی «فکت» بیاورد!

 او اوایل فصل که تیمش خوب نتیجه نمی‌گرفت و حتی شایعاتی در مورد اخراجش هم به گوش می‌رسید، از هواداران استقلال خواست رفتار سال گذشته پرسپولیسی‌ها در قبال برانکو را الگو قرار بدهند و با آرامش بگذارند کادرفنی کارش را انجام بدهد.

منصوریان در این مورد گفته بود: «فرهنگ پارسال پرسپولیسی‌ها عالی بود. این تیم مزد صبوری هوادارانش را گرفت و سربلند شد. من وقتی پرسپولیس را با نفت بردم، دیدم هواداران 10دقیقه بازیکنان را تشویق کردند.» اخیرا هم که سرمربی آبی‌ها سر ماجرای پیشنهاد از لیگ انگلستان تحت فشار قرار گرفته، بار دیگری مثالی از اردوگاه رقیب سنتی زده؛ هرچند که این بار طرح مثال او کمی نامربوط به نظر می‌رسد.

منصوریان در واکنش به آنهایی که پیشنهاد داشتنش را قبول ندارند گفته: «یک روز هیچ‌کس باور نمی‌کرد علی دایی سر از بایرن‌مونیخ در بیاورد، اما دیدید که رفت و بازی کرد. به زودی می‌بینید که یک مربی ایرانی هم می‌تواند در اروپا مربیگری کند!»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48onjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: خدا رو شکر حال منصورخان بهتر است