تاریخ انتشار: 1400/07/23 14:01
کد خبر: 31975

محسن عاشوری:سعی میکنیم در صورت فراهم شدن شرایط در خرم آباد بمانیم/از ابتدا با قدرت وارد می شویم

سرمربی خیبر گفت:از روز اول با اقتدلر دز مسابقات شرکت می کنیم.
محسن عاشوری:سعی میکنیم در صورت فراهم شدن شرایط در خرم آباد بمانیم/از ابتدا با قدرت وارد می شویم

محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره  آخرین وضعیت تیم خیبر قبل از شروع مسابقات را تشریح و اظهار داشت: همکاری بنده با باشگاه خیبر از آخر فصل قبل به درخواست مالک محترم باشگاه خیبر شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که قرار شد مسابقات در ۱۵ مهر شروع شود ،  یک برنامه کامل برای جذب بازیکن ، اردوهای پیش فصل ،تمرینات مقدماتی و آماده‌سازی تیم به باشگاه  تحویل دادیم.

عاشوری به شروع تمرینات خیبر اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم از ۱۵ مرادماه شروع شد که طی ۶ هفته ، پنج مرحله حضور در اردوی تهران ویک مرحله در اردوی بابلسر ، مطابق با برنامه ریزی پیش رفتیم و بر خلاف برخی شایعات مبنی بر تعویق بازی های اول فصل خوشبختانه تعویق آنچنانی نداشت و تیم با آمادگی کامل وارد مسابقات می شود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص جذب بازیکنان تیم بیان کرد: تیم با همکاری بنده و شخص مالک باشگاه بسته شد، سیاست‌های باشگاه بر اساس این بود که در  درجه اول و  تا جایی که امکان دارد بازیکنان لر تبار جذب کنیم ، خوشبختان  توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و وقت کافی برای انجام بازی‌های تدارکاتی داشتیم و خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی تصریح کرد: طی این هفته وارد شهر خرم آباد شدیم  و این چند روز روی شرایط بدنی بازیکنان کار شده تا  تا با آب و هوای خرم‌آباد تطبیق داده شود.

عاشوری اضافه کرد: سعی می‌کنیم در صورت فراهم شدن شرایط  تیم به صورت متمرکز و ۱۰۰ درصدی تمرینات خود را در خرم‌آباد دنبال کند، مگر  در صورت نیاز  و با توجه به اینکه برای حضور در برخی مسابقات نیاز به دو پرواز است در تهران هم  اردوهایی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان داشت: تیم خیبر یک تیم ریشه دار است که قدمت حدود چهل سال دارد و توانست بازیکنان خوبی از جمله وحید امیری تحویل فوتبال کشور دهد در مجموع خطه لرستان خطه ورزشی خیزیست.

وی در خصوص هوادارن خیبر عنوان داشت: هواداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند وهوداران خیبر حتی  زمانی که دتیم در لیگ ۲  حضور داشت ،استادیوم رو پر  و حمایت همه جانبه از تیم داشتند ، امیدواریم هر چه زودتر شرایط نرمال کشورمان شود و در های  استادیو به روی تماشاگران باز شود ، انرژی که هواداران می‌توانند به بازیکنان تزریق کنند هیچ مربی نمی‌تواند تزریق کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qaxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ ستارگان در هفته نخست/رویارویی شاگردان پروین در تختی
خیبر خرم آباد-شهرداری آستارا؛

تغییر سرمربی پیش از آغاز رقابت ها!
اتفاقات عجیب در خیبر خرم آباد؛