تاریخ انتشار: 1397/10/08 15:56
کد خبر: 115927

اظهارات هافبک سایپا درباره وضعیت این تیم برای نیم فصل دوم

آرش رضاوند، هافبک بازیساز تیم فوتبال سایپا گفت: برای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر و جنگیدن در سه جبهه، نیاز به جذب بازیکن داریم و اگر تیم‌مان تقویت نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.
اظهارات هافبک سایپا درباره وضعیت این تیم برای نیم فصل دوم

آرش رضاوند درباره وضعیت سایپا برای نیم فصل دوم گفت: ما تمرینات را طبق برنامه جلو می‌بریم. با اینکه تعطیلی لیگ برتر طولانی است، ولی باید با این شرایط کنار بیاییم. مسئله مهم در مورد تیم ما این است که در سه جام درگیر هستیم و باید برای نیم‌فصل دوم تقویت شویم. قطعاً اگر این اتفاق رخ ندهد با مشکل مواجه خواهیم شد. ما در این فصل قلی‌زاده را از دست دادیم و مهدی ترابی هم که از تیم‌مان جدا شد. رحیم زهیوی هم در ابتدای فصل رفت. به تمام اینها مصدومیت بازیکنان را هم اضافه کنید که واقعاً مشکل‌ساز است.

وی در واکنش به اینکه سایپا هنوز نتوانسته است بازیکنی را جذب کند، تصریح کرد: پیدا کردن بازیکن خوب در نیم‌فصل سخت است و هیچ تیمی حاضر نمی‌شود بازیکنان باکیفیت خود را به تیم‌های دیگر بدهد. در این شرایط فقط قدرت مالی یک تیم می‌تواند تأثیرگذار باشد و تیم ما هم مثل خیلی از تیم‌ها قدرت مالی بالایی ندارد. در لیگ ایران فقط چهار باشگاه سپاهان، تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای جذب بازیکن هزینه کنند، در این شرایط کار تیم‌هایی مثل سایپا واقعاً سخت است. امیدوارم در نهایت چند بازیکن خوب به تیم ما اضافه شوند.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان سایپا حل شده است یا خیر، اظهار داشت: متأسفانه هنوز مشکل حل نشده است و مسئولان باشگاه قول داده‌اند که حق و حقوق بچه‌ها پرداخت شود. ما فقط 30 درصد از قراردادهای‌مان را گرفته‌ایم و امیدوارم باشگاه هر چه زودتر مشکلات را برطرف کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rb5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان مشخص شد